برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

آلبوم عکس نی نی نامه سری خاطرات من طرح تولد خرسی Nini Name Bear Birthday Design Babys Diary Book

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید آلبوم عکس نی نی نامه سری خاطرات من طرح تولد خرسی Nini Name Bear Birthday Design Babys Diary Book کد 12307 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • سفید
  • گلبهی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

آلبوم عکس نی نی نامه سری خاطرات من طرح تولد خرسی Nini Name Bear Birthday Design Babys Diary Book بی شک می تواند برای والدین خوش ذوق آلبومی جذاب برای ثبت وقایع از قبل از تولد فرزندشان تا هنگام رفتن به مدرسه باشد. همچنین قطعا برای هر فردی دانستن وقایع قبل از تولد و یا وقایعی که در هنگام کودکی اش رخ داده است ، خالی از لطف نیست. آلبوم عکس نی نی نامه یک خلاقیت بسیار زیبا و جذاب است که می توان در آن تمام وقایع مهم را به همراه عکس های آن ثبت نمود. ثبت تمام اولین ها چیزی است که می تواند سالها ماندگار شود. اولین عکس سونوگرافی ، اولین مسافرت و مهمانی قبل از تولد تا اولین خنده ، گریه ، اولین قدمها و ... را می توان در آلبوم عکس نی نی نامه ثبت نمود . آلبوم کس نی نی نامه در قطع 22*29 سانتیمتر و عمودی می باشد که تمام صفحات آن نیز گلاسه بوده و با نقوش رنگارنگ تزئین شده است. همچنین در این آلبوم صفحاتی به وضعیت رشد کودک، عکس‌ های پرتره، اولین گردش ها و از البته عکس های تولد کودک اختصاص یافته است . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آلبوم عکس نی نی نامه کودک  سری خاطرات من طرح تولد خرسی  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو آلبوم عکس نی نی نامه سری خاطرات من طرح تولد خرسی Nini Name Bear Birthday Design Babys Diary Book را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آلبوم عکس کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
22 × 29 سانتیمتر
جنس جلد
سلفون
نوع صحافی
دوخت
فرم صحافی
عمودی
نوع جلد
انعطاف پذیر
مناسب برای عکس های
تولد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم