برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

آفتابگیر خودرو فرست یرز میکی اند مینی The First Years Mickey And Minnie Car Sunshade

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید آفتابگیر خودرو فرست یرز میکی اند مینی The First Years Mickey And Minnie Car Sunshade کد 6942 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

آفتابگیر خودرو فرست یرز مدل میکی اند مینی The First Years Mickey And Minnie Car Sunshade محصولی زیبا با محافظ اشعه ی ماورا بنفش برای جلوگیری از تابش آن به کودک شما در خودرو طراحی شده است . آفتاب گیر مدل میکی اند مینی دارای سه عدد بادکش جهت نصب به شیشه ی ماشین بوده و به صورت رولی جمع می شود و فضای بسیار کمی را اشغال می کند . آفتابگیر مدل میکی اند مینی در ابعاد 36.57 × 43.18 سانتی متر طراحی و ساخته شده است و در تعداد 2 عددی در بسته بندی قرار گرفته است .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آفتابگیر خودرو فرست یرز مدل میکی اند مینی The First Years Mickey And Minnie Car Sunshade دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو آفتابگیر خودرو فرست یرز مدل میکی اند مینی The First Years Mickey And Minnie Car Sunshade را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آفتابگیر خودرو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
36.57 × 43.18 سانتی متر
تعداد
دو عدد
مکانیزم اتصال
مکشی
محافظ اشعه ماورا بنفش
دارد
سایر توضیحات
دارای سه عدد بادکش جهت نصب- با قابلیت جمع شدن به‌صورت رولی و اشغال فضای کم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم