برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

آغوشی 2 کاره چیکو مارسوپیو گو گو Chicco Marsupio Go Go Baby Carrier

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید آغوشی 2 کاره چیکو مارسوپیو گو گو Chicco Marsupio Go Go Baby Carrier کد 6858 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قرمز
  • سرمه ای
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

آغوشی 2 کاره چیکو مدل مارسوپیو Chicco Marsupio Go Go Baby Carrier محصولی با کیفیت و ساخته شده از مواد گیاهی و بی ضرر برای کودکان است . آغوشی چیکو مدل مارسوپیو دارای دو مدل حمل کننده از بدو تولد است در حالت اول کودک رو به شخص حمل کننده قرار می گیرد و در حالت دوم از 4 ماهگی رو به خیابان قرار می گیرد . آغوشی Chicco Marsupio دارای پاتل های مخصوص تهویه ی هواست و با استفاده از بند شانه و بند کمری که در طراحی آغوشی به کار رفته است می توانید فشار حاصل از وزن کودک را متعادل کنید . آغوشی چیکو به راحتی در ماشین لباسشویی قابل شستشو می باشد . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آغوشی 2 کاره چیکو مدل مارسوپیو Chicco Marsupio Go Go Baby Carrier دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو آغوشی 2 کاره چیکو مدل مارسوپیو Chicco Marsupio Go Go Baby Carrier را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آغوشی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
42 × 15 × 30 سانتی متر
وزن
0.4 کیلوگرم
وزن قابل تحمل
3.5 تا 9 کیلوگرم
بند قابل تنظیم
دارد
گروه سنی
از بدو تولد
سایر توضیحات
دارای پارچه‌های گیاهی بی‌ضرر برای بچه- دارای ضربه گیرهای محافظ سر و گردن کودک- دارای پانل‌های مخصوص تهویه هوا- دارای بند شانه و بند کمر جهت متعادل شدن فشار- قابل شستشو در ماشین لباسشویی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم