برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

آغوشی جین بیبی کر Baby Care 1628 Baby Carrier

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید آغوشی جین بیبی کر Baby Care 1628 Baby Carrier کد 12337 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

آغوشی جین بیبی کر Baby Care 1628 Baby Carrier از پارچه جین تهیه شده است و با ظاهری بسیار زیبا می تواند برای نوزادان دختر و پسر مورد استفاده قرار گیرد. آغوشی ها به دلیل توزیع متناسب وزن کودک باعث می شوند تا فشار از گردن و ستون فقرات والدین برداشته شده و از بروز مشکلاتی چون کمر درد و .. جلوگیری می نماید. همچنین با قرار دادن کودک در آغوشی می توان به هنگام گردش ، خرید و .. بسیار راحت تر عمل نمود زیرا از طرفی کودک کاملا محفوظ بوده و آغوش شماست و می تواند به تماشای محیط پیرامونش بپردازد و از طرفی نیز دستان والدین آزادی عمل داشته و نیازی به نگه داشتن کودک خود ندارند. بسیاری از مادران حتی ترجیح می دهند در منزل نیز در زمان هایی که کودک تمایل دارد تا در آغوش والدینش بماند ، از آغوشی استفاده کرده و در این صورت می توانند بسیار راحت تر به کارهای روزمره خود رسیدگی نمایند. آغوشی جین بیبی کر با کیفیت خوب و بسیار مستحکم تهیه شده و دارای بند قبل تنظیم نیز می باشد. همچنین به همراه آغوشی یک کیف کمری نیز ارائه شده تا والدین بتوانند از آن جهت حمل وسایل ضروری خود و یا کودک استفاده نمایند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آغوشی جین بیبی کر Baby Care 1628 Baby Carrier دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو آغوشی جین بیبی کر Baby Care 1628 Baby Carrier را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آغوشی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
جین
بند قابل تنظیم
دارد
گروه سنی
مناسب برای از بدو تولد تا حدود 18 ماهگی
سایر توضیحات
شامل 2 موقعیت قرار گیری کودک: رو به شکم مادر، پشت به شکم مادر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم