برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

آغوشی 3 کاره گراکو کیو Graco KYO Baby Carrier

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید آغوشی 3 کاره گراکو کیو Graco KYO Baby Carrier کد 12336 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

آغوشی 3 کاره گراکو مدل کیو Graco KYO 724 Baby Carrier از جنس پنبه تهیه شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. آغوشی وسیله ای پرکاربرد برای والدین است که می توانند به هنگام گردش و تفریح ، پیاده روی و خرید و حتی در منزل نیز از آن استفاده نمایند. آغوشی گراکو رقابلیت آن را دارد که نوزاد را به حالت خوابیده در بغل قرار دهد و از این رو می تواند از بدو تولد مورد استفاده قرار گیرد. تا حدود شش ماهگی که کودک قادر نیست سر خود را نگه دارد می توان به حالت خوابیده در آغوشی گذاشته شود و پس از آن به دو حالت رو به مادر و پشت به مادر می تواند در آغوشی گراکو قرار گرفته و علاوه بر ارضا حس کنجکاوی و تماشای محیط ، محفوظ و ایمن در آغوش والدین خود جای گیرد. استفاده از آغوشی به دلیل پخش وزن کودک از تغییر شکا ستون فقرات و وارد شدن فشار اضافی به کمر و گردن جلوگیری می کند و می تواند حتی در منزل نیز هنگامی کودک تمایل به ماندن در آغوش والدین دارد نیز استفاده شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آغوشی کودک 3 کاره گراکو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو آغوشی 3 کاره گراکو مدل کیو Graco KYO 724 Baby Carrier را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آغوشی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
وزن قابل تحمل
تا وزن 10 کیلوگرم
جنس
پنبه
بند قابل تنظیم
دارد
گروه سنی
مناسب برای از بدو تولد تا حدود 18 ماهگی
سایر توضیحات
شامل 3 موقعیت قرار گیری کودک: رو به شکم مادر، پشت به شکم مادر، خوابیده
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم