برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl Professional Chromstyle Cord and Cordless Clipper 8548

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl Professional Chromstyle Cord and Cordless Clipper 8548 کد 8157 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,800,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی می باشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح فید زن وال مدل Wahl Professional Chromstyle Cord and Cordless Clipper 8548 همراه با لوازم جانبی لازم با قیمتی مناسب با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد. یکی از بهترین و با دوام ترین ماشین های اصلاح با تیغه تیز و با دقت بالا یک تجربه اصلاح حرفه ای و بی نقص را برای شما به ارمغان می آورد. با توجه به اینکه امکان استفاده به صورت بی سیم و با برق خانگی وجود دارد هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد در صورتی که لازم بود با برق خانگی و در صورتی که نیاز بود باتری تا 90 دقیقه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. لوازم جانبی شامل شانه راهنمای طول برش و محافظ تیغه و روغن و برس پاک کننده است.

ماشین اصلاح کروم استایل از سری محصولات تجاری حرفه ای wahl، فقط برای استفاده حرفه ای در نظر گرفته شده است و برای ارائه عملکرد واضحی که کارشناسان می خواهند طراحی شده است. کروم استایل سبک وزن و در عین حال قدرتمند است. این دستگاه مجهز به یک تیغه قابل تنظیم و جداشدنی ساخت آلمان است و دارای یک اهرم مخروطی داخلی برای محو مو بدون دردسر است.

8548-وال.jpg

محتویات جعبه شامل:

  • ماشین اصلاح با تیغه جداشدنی ساخت آلمان
  • 6 شانه اتصال به تیغه ( 3، 6،9، 12، 18 و 25 میلی متر) 
  • پایه شارژ
  • روغن
  • برس تمیزکننده 
  • دفترچه راهنما

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl Professional Chromstyle Cord and Cordless Clipper 8548 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl Professional Chromstyle Cord and Cordless Clipper 8548  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق خانگی و با باتری
اندازه اصلاح
قابل تنظیم با 4 شانه هدایت کنندهدر طول های مختلف برش
سایر ویژگی ها
همراه با لوازم جانبی کامل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
15,803,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت وال دیزاینر سفارش اروپا و آمریکا بی سیم Wahl Professional Cordless Designer Clipper 8591 کد 8148 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم