برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت اوستر Oster 616 hair clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت اوستر Oster 616 hair clipper کد 13423 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,395,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(19 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت اوستر Oster 616 hair clipper یک ماشین اصلاح بسیار قدرتمند و با کیفیت از کمپانی امرکایی اوستر می باشد که دارای قابلیت جداسازی محور تیغه های اصلاح را داراست. ماشین اصلاح اوستر 616 با داشتن 2 تیغه ی بسیار تیز و با کیفیت قادر است یک اصلاح کامل و بی نقص را برای شما انجام دهد و وجود 3 شانه ی اصلاح همراه آن نیز این امکان را فراهم ساخته تا مدلهای مختلف را بتوان برای موها انتخاب نمود. به علاوه طراحی ارگونومیک بدنه ی ماشین 616 اوستر نیز سبب گردیده تا در استفاده ی طولانی مدت فشاری بر روی دست وارد نشده و به راحتی بتوان با آن کار کرد. 
این ماشین اصلاح اوستر با برق خانگی کار می کند و فاقد قابلیت شارژ می باشد . همچنین به همراه آن برس و روغن مخصوص تمیز کردن تیغه های ماشین اصلاح نیز ارائه گردیده و چنانچه پس از هر بار اصلاح تیغه ها را روغنکاری و تمیز نمایید می توانید برای سالها از یک ماشین اصلاح قدرتمند و با کیفیت برخوردار گردید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ماشین اصلاح اوستر 616 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت اوستر Oster 616 hair clipper دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت اوستر Oster 616 hair clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خط زن
نیست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
برق خانگی
تعداد تیغه
2
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0-1 میلیمتر
سایر ویژگی ها
به همراه 3 شانه ی اصلاح
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-02-04

مبدل نیاز داره

پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم