برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تیغ اصلاح 5 لبه شیک هایدرو 5 Schick Hydro5 With 1 Cartridge 1 Razor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تیغ اصلاح 5 لبه شیک هایدرو 5 Schick Hydro5 With 1 Cartridge 1 Razor کد 12287 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تیغ اصلاح 5 لبه شیک هایدرو 5 Schick Hydro5 With 1 Cartridge 1 Razor محصولی است ویژه آقایان که دارای طراحی پیشرفته در زمینه ارگونومیک و اصلاح روان است و همین امر موجب می شود اصلاحی فوق العاده و چشمگیر را تجربه نمایید. مخزن ژل تیغ اصلاح هایدرو 5 طراحی منحصر به فردی دارد که با هیدراته کردن پوست سبب شفاف شدن و همچنین کاهش سوزش در پوست می شود. ژل بکار رفته در هایدرو 5 حاوی آلوئه ورا و ویتامین E  می باشد و می تواند پوستی صاف و درخشان را برایتان به ارمغان بیاورد. وجود 5 تیغه ی Ultra Glide موجب گردیده تا اصلاحی سریع ، آسان و بی نقص داشته باشید. همچنین به همراه تیغ اصلاح هایدرو 5 شیک یک تیغ یدک نیز ارائه شده است که به آسانی قابل تعویض می باشد. دسته ی تیغ شیک نیز نرم و ارگونومیک می باشند و کاملا بدون لغزش طراحی شده است. با استفاده از تیغ های هایدرو شیک اصلاحی دو برابر تمیزتر و ماندگارتر را تجربه خواهید کرد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری تیغ اصلاح 5 لبه شیک هایدرو 5 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تیغ اصلاح 5 لبه شیک هایدرو 5 Schick Hydro5 With 1 Cartridge 1 Razor دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تیغ اصلاح 5 لبه شیک هایدرو 5 Schick Hydro5 With 1 Cartridge 1 Razor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تیغ اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
تیغ اصلاح 5 لبه
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
تعداد تیغه
5 تیغه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم