برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دسته تیغ اصلاح کلاسیک باربر Barber Straight Edge Razor Matte Slide Out Gold Holder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دسته تیغ اصلاح کلاسیک باربر Barber Straight Edge Razor Matte Slide Out Gold Holder کد 10948 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دسته تیغ اصلاح کلاسیک باربر Barber Straight Edge Razor Matte Slide Out Gold Holder از فولاد با کیفیت ساخته شده است و کاملا ضد زنگ است این دسته تیغ به صورت تاشو و قابل انعطاف در زوایای مختلف است و می توانید تمام صورت و زیر گلو و گردن خود را به راحتی و بدون هیچگونه آسیبی به پوست اصلاح نمایید. فوق العاده سبک طراحی شده است تا هنگام استفاده کاملا احساس راحتی داشته باشید. دسته تیغ کلاسیک باربر با روکش طلایی بسیار شیک و لوکس است و تمام انواع نیمه تیغ ها ی مورد استفاده در آرایشگاه های مردانه را می توان در این دسته تیغ مورد استفاده قرار داد.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  دسته تیغ اصلاح کلاسیک باربر Barber Straight Edge Razor Matte Slide Out Gold Holder را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دسته تیغ و تیغ آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم