برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دسته تیغ آرایشگری کلاسیک باربر استیل Spotted Stainless Steel Design Barber Straight Razor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دسته تیغ آرایشگری کلاسیک باربر استیل Spotted Stainless Steel Design Barber Straight Razor کد 10947 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دسته تیغ آرایشگری کلاسیک باربر استیل Spotted Stainless Steel Design Barber Straight Razor ساخته شده از فولاد با کیفیت و در عین حال سبک است که استفاده را راحت می کند. این دست هتیغ با طرح خال خالی ارائه شده است و برای استفاده از تمام انواع نیم تیغ های مورد استفاده در دسته تیغ های مختلف از جمله نیم تیغ های نوع Derby, Astro, Feather طراحی شده است. این دسته تیغ  از ایمنی بالایی برخوردار است و می توانید زاویه مورد نظر خود را به حالت قفل قرار دهید. برای اصلاح صورت و گردن دسته تیغ کلاسیک باربر می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. 

فروشگاه اینترنتی ارشاکو دسته تیغ آرایشگری کلاسیک باربر استیل Spotted Stainless Steel Design Barber Straight Razor  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دسته تیغ و تیغ آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم