برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

قیچی آرایشگری جگوار Jaguar CJ3 Design Hair Shear, 5.50 Inch

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قیچی آرایشگری جگوار Jaguar CJ3 Design Hair Shear, 5.50 Inch کد 10908 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قیچی آرایشگری جگوار Jaguar CJ3 Design Hair Shear, 5.50 Inch به اندازه 14 سانتی متر طراحی شده است. فولاد به کار رفته در ساخت این قیچی محکم و با دوام است . قیچی بسیار تیز و درای طول عمر بالایی می باشد. قیچی جگوار سری سی جی 3 دارای ظاخری زیبا و بدنه و تیغه ای ارگونومیک است که کار با آن را آستان و خستگی ناپذیر می کند. همنین این قیچی برای کوتاهی مو مورد استفاده قرار می گیرد و دارای پیچ هوشمند خودکار برای تنظیم است . فرم تیغه از فناوری های CNC و BL (backlight)  بهره می برد تا بهترین کارایی را هخنگامی که در دست قرار می گیرد داشته باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قیچی آرایشگری جگوار Jaguar CJ3 Design Hair Shear, 5.50 Inch دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  قیچی آرایشگری جگوار Jaguar CJ3 Design Hair Shear, 5.50 Inch را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قیچی
جنس بدنه
استیل
جنس تیغه
استیل
سایر توضیحات
ارگونومیک. سبک. با تیقه با دوام. پیچ قابل تنظیم خودکار
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم