برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

قیچی آرایشگری سنگوین پیتاژ Barber Hair Thinning Shear - 5.5 inch

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قیچی آرایشگری سنگوین پیتاژ Barber Hair Thinning Shear - 5.5 inch کد 10874 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قیچی آرایشگری سنگوین پیتاژ Barber Hair Thinning Shear - 5.5 inch از جنس فولاد اصل ژاپنی با کیفت بالا است. این فولاد ضد زنگ و با دوام است . تیغه فوق العاده تیز و رنگ مشکی این قیچی که زیبایی آن را دو چندان کرده است از خصوصیت های آن است. این قیچی از نوع پیتاژ و یا دندانه دار است که یکطرفه می باشد. قیچی پیتاژ که برای کم کردن حجم موها و تنک کردن بخشی از مو مورد استفاده قرار می گیرد در اندازه 5.5 اینچی و یا معادل 14 سانتی متر می باشد. در این محصول قیچی پیتاژ سنگوین با کیف نگهدارنده ارائه می شود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قیچی آرایشگری سنگوین پیتاژ Barber Hair Thinning Shear - 5.5 inch دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  قیچی آرایشگری سنگوین پیتاژ Barber Hair Thinning Shear - 5.5 inch را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1400-08-27

راست دستش رو ندارین؟

پاسخ فروشگاه:

درود
این قیچی برای راست دست ها است .
موفق باشید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم