برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست قیچی آرایشگری ساکی ماکوتو دانشجویی Saki Makoto Student Hairdressing Shears Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست قیچی آرایشگری ساکی ماکوتو دانشجویی Saki Makoto Student Hairdressing Shears Set کد 10858 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
25,381,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست قیچی آرایشگری ساکی ماکوتو دانشجویی Saki Makoto Student Hairdressing Shears Set شامل یه محصول آرایش و اصلاح مو است که در یک کیف لوازم اصلاح قرار دارد. این بسته دست ساز ، شامل قیچی آریشگری پیتاژ 5.5 اینچی، قیچی کات و تیغ مو پیتاژ می باشد. جنس این محصولات تماما از فولاد ضد زنگ ژاپنی است که دارای  استحکا بالا و استفاده مادام العمر است. بسیار تیز و با کیفیت است. در حین سبکی فوق العاده خوشدست و ارگونومیک طراحی شده ست و هنگاه استفاده از قیچی دست کمترین خستگی را متوجه نمی شود. قیچی پیتاژ یکطرفه است و اغلب کارایی بیشتری نسبت به قیچی دو طرفه دارد و برای خالی کردن حجمی از موها مورد استفاده قرار می گیرد. قیچی پیتاژ در این مجموعه دارای دندانه است. دارای انحنای مناسب برای قرار گیری در دست آرایشگر و دارای حلقه انگشتی متحرک و انگشت شست ثابت است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست قیچی آرایشگری ساکی ماکوتو دانشجویی Saki Makoto Student Hairdressing Shears Set دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو   ست قیچی آرایشگری ساکی ماکوتو دانشجویی Saki Makoto Student Hairdressing Shears Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-02-04

سلام ترو خدا دسته تیغ آرایشگری هم بیارید الان چندین بار تو نظرات گفتم و چند مدل هم معرفی کردم بیارید دیگه شما که قیچی آوردی دسته تیغ هم بیارید ممنون میشم

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم