برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

قیچی آرایشگری توندئو پرمیوم Tondeo 9030 Premium Sensation Offset 5.5" Hair Shears

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قیچی آرایشگری توندئو پرمیوم Tondeo 9030 Premium Sensation Offset 5.5" Hair Shears کد 10845 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
99,713,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قیچی آرایشگری توندئو پرمیوم Tondeo 9030 Premium Sensation Offset 5.5" Hair Shears از گرانقیمت ترین قیچی های آرایشگری است که توسط کمپانی توندئو ساخته شده است. این قیچی ضد زنگ و فوق العاده با دوام است می توانید برای تمام عمر در منزل و یا در آرایشگاه  به طور مداوم استفاده کنید. طرح هایی بر روی تمام بدنه و سطح این قیچی دیده می شود و آرم و لوگو کمپانی هم  بر روی قیچی می توانید مشاهده کنیدو قیچی بسیار تیز است و در تمام طول عمر نیاز به تیز کردن ندارد. می توانید تمام انواع موهای خشک و تر را با هر ضخامتی برش دهید. این قیچی در اندازه 5.5 اینچی است و مدل پرمیوم می باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قیچی آرایشگری توندئو پرمیوم Tondeo 9030 Premium Sensation Offset 5.5" Hair Shears دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو قیچی آرایشگری توندئو پرمیوم Tondeo 9030 Premium Sensation Offset 5.5" Hair Shears  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-11-02

درود با تشکر از نظر حرفه ای شما و کمک به ما برای ارائه اطلاعات بهتر پیروز باشید

1398-11-02

طرحهایی که روی بدنه این قیچی میبینید برای زیبایی و نتیجه کار گرافیکی نیست دوست عزیز! فولاد استفاده شده در این قیچی از نوع فولاد داماسکوس(دمشقی) میباشد که بهترین نوع فولاد برای ساخت چاقو و یا قیچی است، ساخت آن زحمت بسیار زیادی دارد و نقش عمده ای در گران بودن این قیچی دارد. طرحهای بوجود آمده حاصل قرارگیری لایه های مختلف فولاد روی هم میباشند!

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم