برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

قیچی آرایشگری فولادی کمیسوری ژاپنی Kamisori He-2 Atlantic Jewel Professional Hair Shears, 5.75 Inch

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قیچی آرایشگری فولادی کمیسوری ژاپنی Kamisori He-2 Atlantic Jewel Professional Hair Shears, 5.75 Inch کد 10818 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قیچی آرایشگری فولادی کمیسوری ژاپنی Kamisori He-2 Atlantic Jewel Professional Hair Shears, 5.75 Inch محصولی با کیفیت است که از شرکت معتبر ژاپنی کمیسوری معرفی شده است. این قیچی با داشتن تیغه بسیار تیز و با استحکامی که دارد انواع موهای خشک و مرطوب را به راحتی برش داده و باید گفت که جنس این قیچی از فولاد ضد زنگ هیتاچی ساخته شده است و در حدود 14.5 سانتی متر می باشد که معادل 5.75 اینچی می باشد . در آؤایشگاه ها می توان این قیچی را مدت ها مورد استفاده قرار داد. این قیچی دارای حاشیه برش دندانه دار بوده که راحتی برش را برای شما فراهم کرده و یک کار حرفه ای را در آرایش موها به ارمغان می آورد. قیچی پیتاژ به نوعی از قیچی های آرایشگری گفت می شود که دارای لبه دندانه دار و یا اره مانند دارند. قیچی پیتاژ دو نوع است ، نوع تک لبه و نوع دو لبه. در نوع تک لبه که کاربرد بیشتری هم دارد یک لبه از قیچی دندانه دار است و این حالت برای کوتاهی و حالت دادن به موها کاربرد بیشتری دارد. قیچی کمیسوری دارای یک لبه دندانه دار بوده که برای برش تکه ای موها کاربرد مهمی دارد.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قیچی آرایشگری فولادی کمیسوری ژاپنی Kamisori He-2 Atlantic Jewel Professional Hair Shears, 5.75 Inch دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  قیچی آرایشگری فولادی کمیسوری ژاپنی Kamisori He-2 Atlantic Jewel Professional Hair Shears, 5.75 Inch را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قیچی
جنس بدنه
استیل
جنس تیغه
استیل
سایر توضیحات
5.75 اینچ معادل حدود 14.5 سانتی متر - فوق العاده مستحکم و برای برش انواع موی مرطوب و خشک کاربرد دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم