برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار حرفه ای پرومکس ایتالیایی Promax 7865

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار حرفه ای پرومکس ایتالیایی Promax 7865 کد 790 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,483,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار حرفه ای پرومکس ایتالیایی Promax 7865 از جمله سشوار های با کیفیت و سبکی است که برای استفاده های حرفه ای طراحی و تولید شده است.
 امکان دارد که استفاده دائمی و مکرر از سشوار باعث آسیب رسیدن به موهایتان شود، به همین جهت است که خرید یک سشوار مناسب می تواند بسیار مهم باشد و این مهم حاصل نمی شود مگر این که اطلاعات خوبی راجع به این محصول قبل از خرید کسب کنید.
موتور Promax 7865 ساخت کشور ایتالیا است که با توان 2500 می تواند به خشک شدن موهای شما کمک کند. اگر موهایتان نازک و نرم است به یک سشوار خیلی قوی احتیاجی ندارید، اگر موهایتان ضخیم‌تر، پر پشت یا زبر است، یا اینکه در نظر دارید هر روز از سشوارتان استفاده کنید، باید به چیزی با قدرت بیشتر فکر کنید. قدرت و توان سشوار شما با مقدار واتی که دارد مشخص می‌ شود.
سشوار 7865 پرومکس دارای کلیدهای روشن و خاموش و کلید تنظیم حرارت است که دارای 3 دمای سرد، ملایم و گرم است.
سشوار Promax دارای 2 سری متمرکز کننده باد است که می توان جهت خشک کردن سریع تر موها از سری ها استفاده نمود.
دکمه خنک سازی سریع روی دسته سشوار برای خنک سازی سریع هوا است که باعث ثابت ماندن حالت و مدل موهای سشوار کشیده شده می شود. طول سیم 3 متری سشوار پرومکس این امکان را برای شما فراهم می کند که به راحتی با سشوار کار کنید و هیچ گاه احساس کمبود فضای کار نکنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار حرفه ای Promax 7865 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی سشوار ارشاکو سشوار حرفه ای پرومکس ایتالیایی Promax 7865را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار  اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2500 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
سیستم Eco
ندارد
جنس المنت
سرامیک
سرعت پرتاب باد
2 حالت
باد سرد
دارد
تقویت کننده‌ی توربو
ندارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
ولتاژ
220 ولت
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
3 متر
سایر ویژگی ها
2 سری متمرکزکننده -فیلتر پشتی- دارای دو حالت کنترل سرعت- دارای سه حالت کنترل حرارت- دارای دکمه‌ی باد سرد- فشار باد بسیار زیاد و پرقدرت مناسب برای براشینگ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم