برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

فر و موج مو 4540 سیترونال CITRONAL-4540

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر و موج مو 4540 سیترونال CITRONAL-4540 کد 5809 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر و موج مو سیترونال 4540 سیترونال CITRONAL-4540 با توان 35 وات و روکش سرامیکی که دارد دستگاهی کاملا حرفه ای و مناسب برای مصرف در سالن های آرایشی می باشد . حداکثر دمای فر مو سیترونال 230 درجه سانتیگراد می باشد که به راحتی موههای شما را فر می کند . فر مو CITRONAL-4540 دارای دکمه روشن و خاموش می باشد که روی دسته ی اتو مو تعبیه شده و در کمتر از 60 ثانیه میله مخروطی گرم و آماده به کار می شود . قابلیت چرخش 360 درجه مو و طول 1.9 متری سیم دسترسی وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد و حلقه ی آویز آن به شما کمک می کند که پس از اتمام کارتان دستگاه را هرجا که مایل بودید آویزان کنید .  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فر و موج مو 4540 سیترونال CITRONAL-4540 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر و موج مو 4540 سیترونال CITRONAL-4540 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حداکثر دما
230 درجه سانتیگراد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
1.9 متر
سایر مشخصات
برقی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم