برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماسک اسکراب صورت کاپریس مدل سافت گومیج Caprice Soft Gommage Face Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک اسکراب صورت کاپریس مدل سافت گومیج Caprice Soft Gommage Face Mask کد 5184 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ماسک اسکراب صورت کاپریس مدل سافت گومیج Caprice Soft Gommage Face Mask 75 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک اسکراب صورت کاپریس مدل سافت گومیج Caprice Soft Gommage Face Mask برای پوست های طبیعی مناسب بوده و به خاطر داشتن دانه های ریز و مومی جوجیا سلول های مرده را از روی پوست برداشته و با استفاده ی مداوم از آن می توانید پس از چند وقت پوستی صاف و جذاب داشته باشید اگر به تازگی احساس می کنید که پوستتان کدر شده است باید سعی کنید تا سلول های مرده ی پوستتان را از بین ببرید و برای این کار استفاده از ماسک اسکراب بهترین روش است . ماسک های صورت با تاثیر سریع و فوری که دارند می توانند پوستی صاف و شفاف را برای شما به ارمغان بیاورند .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک اسکراب صورت کاپریس مدل سافت گومیج Caprice Soft Gommage Face Mask دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماسک اسکراب صورت کاپریس مدل سافت گومیج Caprice Soft Gommage Face Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
لایه بردار
مناسب برای
خانم ها
عصاره
دارد
ویتامین
ندارد
کشور سازنده
ایتالیا
سایر توضیحات
حاوی دانه‌های ریز موم جوجوبا جهت از بین بردن سلول‌های مرده- حاوی شی‌باتر و آووکادو- مرطوب کننده و تسکین دهنده- روش استفاده: پوست‌های چرب و مختلط دو بار در هفته و پوست‌های نرمال و خشک یکبار در هفته بر روی پوست خشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم