برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم رفع ترک بدن سینره Cinere Stretch Marks Repair Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم رفع ترک بدن سینره Cinere Stretch Marks Repair Cream کد 5179 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • کرم رفع ترک بدن سینره  Cinere Stretch Marks Repair Cream 75 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم رفع ترک بدن سینره محصولی جدید برای درمان و پیشگیری از ایجاد ترک های پوستی ناشی از بارداری و تغییر سایزهای ناگهانی می باشد . کرم سینره در بهبود قرمزی ، تغییر رنگ و ظاهر ناخوشایند ترک ها موثر است و به خاطر عصاره های و روغن های گیاهی که در ترکیبات خود دارد به تغذیه و حفظ رطوبت پوست کمک می کند . همچنین کرم رفع ترک سینره دارای پپتیدهای سویا می باشد که خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و در نتیجه با استفاده از این محصول عمق و وسعت ترک های بدن کمتر می شود و از بین می برند 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم رفع ترک بدن سینره Cinere Stretch Marks Repair Cream دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم رفع ترک بدن سینره Cinere Stretch Marks Repair Cream را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم رفع ترک بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حجم
75 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
عصاره
دارد
نوع عصاره
انواع عصاره ها و روغن‌های گیاهی
ویتامین
ندارد
کشور سازنده
ایران
سایر توضیحات
موثر در بهبود قرمزی، تغییر رنگ و ظاهر ناخوشایند ترک ها- حاوی بیوپپتیدهای موثر در افزایش سنتز کلاژن های نوع I و IV- حاوی انواع عصاره ها و روغن های گیاهی جهت تغذیه و حفظ رطوبت پوست
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-04-04

برای ترک های بدن که ناشی از افزایش وزن یا کاهش وزن ایجاد شده بسیار مناسب هستش فقط باید به طور مداوم دو سه ماه ازش استفاده بشه ، اونوقت تاثیرشو به خوبی میبینید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم