برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم روشن کننده ویتامین C سینره Cinere Lightening Cream Vitamin C

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم روشن کننده ویتامین C سینره Cinere Lightening Cream Vitamin C کد 5166 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم روشن کننده سینره با افزایش ساخت کلاژن برروی پوست به رفع چین و چروک صورت شما کمک کرده و از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد حاصل از اشعه های خورشید محافظت می کند  معمولا مشکلاتی مانند ایجاد لک که برروی پوست ایجاد می شود فقط ناشی از بالا رفتن سن نیست و ممکن است در اثر عواملی مانند اشعه های خورشید ، جای جوش و زخم و یا بیماری های پوستی باشد . کرم روشن کننده سینره پوست شما را شفاف و روشن می کند و به خاطر دارا بودن ویتامین C در ترکیباتش خاصیت ضدچروکی را نیز برروی صورت دارد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم روشن کننده ویتامین C سینره Cinere Lightening Cream Vitamin C دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم روشن کننده ویتامین C سینره Cinere Lightening Cream Vitamin C را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم روشن کننده اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حجم
40 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
عصاره
ندارد
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
ویتامین C
کشور سازنده
ایران
سایر توضیحات
مناسب برای شادابی پوست های کدر و خسته- بهره گیری از ویتامین C پایدار با خواص روشن کنندگی، آنتی اکسیدان و ضدچروک- افزایش ساخت کلاژن و کمک به رفع چین و چروک های صورت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم