برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم روشن کننده پوست آردن مدل اکسپرت ایج Ardene Expert Age Depigmenting Cream Whita-Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم روشن کننده پوست آردن مدل اکسپرت ایج Ardene Expert Age Depigmenting Cream Whita-Cream کد 5163 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • کرم روشن کننده پوست آردن مدل اکسپرت ایج Ardene Expert Age Depigmenting Cream Whita-Cream 30 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم روشن کننده پوست آردن  علاوه بر روشن کردن پوست شما پوستتان را در طول روز مرطوب نگه میدارد و مانع از خشک شدن آن می شود . برند آردن از برندهای شناخته شده ی ایرانی می باشد که با محصولات با کیفیت خود توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید گاهی ممکن است در اثر عوامل مختلف مانند نور خورشید ، جای جوش و زخم برروی پوست صورت لک هایی ایجاد می شود . کرم روشن کننده ی آردن به شما کمک می کند تا پوستی صاف و روشن داشته باشید . کرم آردن حاوی ترکیب جدید و فعالی به نام بوتیل رزورسینول می باشد که از ایجاد لک برروی صورت شما جلوگیری می کند . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم روشن کننده پوست آردن مدل اکسپرت ایج Ardene Expert Age Depigmenting Cream Whita-Cream دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم روشن کننده پوست آردن مدل اکسپرت ایج Ardene Expert Age Depigmenting Cream Whita-Cream را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم روشن کننده با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
عصاره
ندارد
ویتامین
ندارد
کشور سازنده
ایران
سایر توضیحات
حاوی ترکیب جدید و فعال بوتیل رزورسینول جهت مهار عوامل ایجاد لک و افزایش تحمل پذیری پوست - بهره گیری از تکنولوژی سلولهای بنیادی جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوست - فاقد هیدروکینون - مناسب برای صورت، گردن، سینه و بدن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم