برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سرم ضد چروک سینره Cinere Anti-Wrinkle Serum

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سرم ضد چروک سینره Cinere Anti-Wrinkle Serum کد 5161 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • سرم ضد چروک سینره Cinere Anti-Wrinkle Serum 30 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

 سرم ضد چروک سینره با مکانیزهای پیچیده ی درون سلولی که دارد و با ترکیبات مومثر و فوق العاده اش چین و چروک صورت شما را از بین برده و پوستی صاف و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد . پپتیدها که از ترکیبات اصلی سرم سینره هستند به راحتی در پوست شما نفوذ کرده و باعث نوسازی آن میشوند استفاده از سرم سینره باعث افزایش متابولیسم سلولی شده و از پیری زودرس جلوگیری می کند شاید برای خیلی از شما پیش آمده باشد که وقتی در آینه به خود نگاه می کنید متوجه ایجاد چین و چروکی بر روی پوست صورتتان شده باشید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سرم ضد چروک سینره Cinere Anti-Wrinkle Serum دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو سرم ضد چروک سینره Cinere Anti-Wrinkle Serum را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم ضد چروک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
سرم
حجم
30 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
ویتامین
ندارد
کشور سازنده
ایران
سایر توضیحات
دارای مواد موثر گیاهی برای محافظت از فاکتورهای رشد سلولس در پوست- قدرت نفوذپذیری بالا جهت راهیابی به لایه‌های داخلی پوست- حاوی عصاره‌ی سنتلا جهت افزایش ساخت کلاژن و استحکام پوست
عملکرد
ضدچروک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم