برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم ضد پیری (ضد چروک) آلسینا مدل ریچ Alcina Rich Anti-Age Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد پیری (ضد چروک) آلسینا مدل ریچ Alcina Rich Anti-Age Cream کد 5139 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم ضد چروک آلسینا از محصولاتی است که برای پوست های خشک و خیلی خشک مناسب بوده و از پوست شما در برابر عواملی مانند کم بودن ترشح چربی ، نورخورشید و عوامل شیمیایی محافظت می کند . وجود عصاره‌ی Black Cohosh به بازسازی پوست شما کمک می کند و چین و چروک پوست شما را از بین می برد . اسید هیالورونات می تواند مقدار زیادی آب را جذب کند و علاوه بر نگهداری آب پوست برزیر آن پف کرده و چین و چروک روی پوست را از بین ببرد خشکی پوست از عواملی است که باعث ترک خوردن ، ایجاد سفتی و پوسته شدن پوست می شود .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم ضد پیری (ضد چروک) آلسینا مدل ریچ Alcina Rich Anti-Age Cream دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم ضد پیری (ضد چروک) آلسینا مدل ریچ Alcina Rich Anti-Age Cream  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم ضد چروک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کرم
حجم
50 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
دردار
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
ویتامین
ندارد
کشور سازنده
آلمان
سایر توضیحات
مناسب پوست‌های خشک و خیلی خشک- حاوی عصاره‌ی گیاهان Black Cohosh، Mimosa و روغن Cupuacu حجم دهنده و پر کننده پوست- بازسازی و رفع چروک-جلوگیری از بروز خطوط جدید بر روی پوست
عملکرد
ضد چروک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم