برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مداد چشم کاپریس مدل ریگارد فیدل 01 Caprice Regard Fidele 01 Eye Pencil

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مداد چشم کاپریس مدل ریگارد فیدل 01 Caprice Regard Fidele 01 Eye Pencil کد 5010 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مداد چشم کاپریس محصول کمپانی کاپریس از کمپانی های شناخته شده می باشد که با تولید محصولات با کیفیت توانسته مورد استقبال بسیاری از افراد قرار بگیرد . مداد چشم کاپریس مدل ریگارد فیدل 01 قابل استفاده داخل چشم می باشد و به خاطر عاری بودن از چربی زیر چشم نمی ریزد . مداد چشم کاپریس در برابر گرما و رطوبت مقاوم بوده و ماندگاری بالایی دارد . متخصصین چشم مداد چشم کاپریس را تایید کرده اند  . از ویژگی های منحصر به فرد مداد چشم کاپریس می توان به ضد آب بودن آن اشاره نمود . از مداد چشم کاپریس به عنوان خط چشم نیز می توان استفاده کرد

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مداد چشم کاپریس مدل ریگارد فیدل 01 Caprice Regard Fidele 01 Eye Pencil دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو مداد چشم کاپریس مدل ریگارد فیدل 01 Caprice Regard Fidele 01 Eye Pencil را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مداد چشم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
شماره
01
نوع
مشکی
رنگ
مشکی
ضد آب
هست
کشور سازنده
آلمان
سایر توضیحات
قابل استفاده داخل چشم - فاقد چربی - بدون ریزش - فاقد نگهدارنده‌های مضر - مقاوم در برابر گرما و رطوبت - تایید شده توسط متخصین چشم پزشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم