برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتومو پروویو مدل پی وی 5103 / prowave hair iron pw-5103

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتومو پروویو مدل پی وی 5103 / prowave hair iron pw-5103 کد 4997 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو پروویو  مدل پی وی 5103 / prowave hair iron pw-5103  دارای دمایی 150 تا 230 درجه سانتی گراد می باشد . این اتوی مو دارای قدرت صاف کردن مو 8 برابر بیشتر از بقیه اتو موها و نیز 5 برابر بادوام تر از سایر اتو مو ها می باشد . 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که آراستگی و زیبایی موهایتان برایتان مهم است بی شک اتوی مو یکی از لوازم ضروری در بین لوازم آرایشی شما خواهد بود ، اما انتخاب یک اتوی مو مناسب نیازمند اطلاع و آگاهی از این وسیله می باشد که می توان با مطالعه و جستجو ددباره آن به دست اورد .

اتومو پروویو مدل پی وی 5103 / prowave hair iron pw-5103  دارای تکنولوژی های PTC و NTC می باشد که به ترتیب باعث رسیدن دمای اتو مو به بالاترین درجه خود در کوتاهترین زمان ممکن و نیز پخش یکسان دما می باشد که این ویژگی آن را مناسب استفاده در سالن ها به هنگام کراتینه کردن می کند. 

از سایر ویژگی های این اتوی مو می توان به ، مجهز بودن حرارت دهنده های سرامیکی با کارایی بالا،اماده استفاده ظرف 8 ثانیه،قفل لولا به منظور سهولت نگهداری در کیف، دارای ولتاژجهانی جهت استفاده راحت در سفر ، سیم مفصل گردان 360 درجه اشاره کرد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتومو پروویو مدل پی وی 5103 / prowave hair iron pw-5103 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتومو پروویو مدل پی وی 5103 / prowave hair iron pw-5103 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو موی  اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
متوسط
بیشینه‌ دما
220 درجه سانتی گراد
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
سایر ویژگی ها
8 برابر صاف تر و 5 برابر با دوام تر

مجهز به حرارت دهنده های سرامیکی با کارایی بالا

اماده استفاده ظرف 8 ثانیه

قفل لولا به منظور سهولت نگهداری در کیف
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم