برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتوی موی پروویو مدل پی وی - 5104 / prowave hair iron pw-5104

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتوی موی پروویو مدل پی وی - 5104 / prowave hair iron pw-5104 کد 4994 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتوی موی پروویو مدل پی وی - 5104 / prowave hair iron pw-5104  دارای بدنه ای ضد تعریق می باشد که مسلما کار کردن با آن را برایتان آسان خواهد ساخت ، این اتوی مو همراه با قفل لولایی می باشد که جهت نگهداری آسان آن تعبیه شده است . اتوی موی پروویو مدل پی وی - 5104 / prowave hair iron pw-5104  دارای محفظه هایی برای خروج بخار می باشد تا از آسیب دیدن موهای شما جلوگیری کند .

زیبایی صفتی است که بی شک همه انسان ها طرفدار و دوستدار آن هستند ، اما زیبایی می تواند در خیلی چیزها تعریف شود ، زیبایی صورت ، زیبایی اندام و یا حتی زیبایی مو . بلی ، موهای زیبا هم می توانند یکی از نمودهای زیبایی افراد محسوب شود که به روش های مختلف می توان ایجاد کرد  . اتوی مو یکی از لوازمی است که می توان به کمک آن به موهای خود زیبایی بخشید ، می توان موها را صاف و لخت کرد و یاحتی اصلا به موهایمان حالت داد و موج دارشان کرد . پس اتوی مو می تواند با توجه به سلایق افراد مختلف کاربردهای گوناگونی داشته باشد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتوی موی پروویو مدل پی وی - 5104 / prowave hair iron pw-5104 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتوی موی پروویو مدل پی وی - 5104 / prowave hair iron pw-5104   را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو موی  اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
پهن
بیشینه‌ دما
220 درجه سانتی گراد
سیم گردان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای تکنولوژی دمایی PTC

دارای سیستم پخش دما یکسان صفحه NTC

دارای سیم با مفصل گردان 360 درجه

دمای قابل تنظیم بین 100 تا 220 درجه سانتی گراد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم