برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پنکیک روشن بورژوآ مدل هلتی بالانس پودر 52 Bourjois Healthy Balance Powder Vanille 52

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پنکیک روشن بورژوآ مدل هلتی بالانس پودر 52 Bourjois Healthy Balance Powder Vanille 52 کد 4837 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پنکیک بورژوآ از محصولات با کیفیت می باشد که با ماندگاری بالایی که برروی پوست شما دارد آرایش شما را تثبیت کرده و جذابیت خاصی به صورت شما می دهد .از پنکیک باید پس از اتمام آرایش استفاده کرد تا چربی اضافی روی پوستتان را گرفته و آرایش مطلوب شما را برایتان به ارمغان بیاورد . پنکیک حالتی صاف و مات به پوست شما می دهد و آرایش شما را زیباتر نشان می دهد .بورژوآ پنکیک Healthy Balance Powder با شماره ی 52 را مناسب برای هر نوع پوستی به بازار عرضه کرده است . محصولات بورژوآ ساخت کشور فرانسه می باشند

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پنکیک روشن بورژوآ مدل هلتی بالانس پودر 52 Bourjois Healthy Balance Powder Vanille 52 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پنکیک روشن بورژوآ مدل هلتی بالانس پودر 52 Bourjois Healthy Balance Powder Vanille 52 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پنکیک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
پنکیک
شماره رنگ
52
ظرفیت
9 گرم
SPF
ندارد
کشور سازنده
فرانسه
سایر توضیحات
غنی شده با میوه‌های درمانی برای حفظ و بازگرداندن توازن پوست
آینه
دارد
ماندگاری
10 ساعت
پایه رنگ
روشن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم