برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

محلول محافظ ناخن های حساس و آسیب دیده ماوالا مدل باریربیس Mavala Barrier Base Cleanser And Oil Nail 10ml

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید محلول محافظ ناخن های حساس و آسیب دیده ماوالا مدل باریربیس Mavala Barrier Base Cleanser And Oil Nail 10ml کد 4140 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

محلول محافظ ماوالا دارای حجم 10 میلی لیتر می باشد و ساخت کشور سوئیس است . محلول ماوالا از ورود رنگدانه های لاک به داخل ناخن جلوگیری می کند و بدین ترتیب از ناخن های شما محافظت می کند . محلول باربربیس حاوی کلسیم ، کراتین و آمینو اسید می باشد که با خاصیت مرطوب کنندگی از خشک شدن و لایه لایه شدن ناخن ها جلوگیری می کند . همچنین رنگ ناخن ها را بهبود می بخشد و دوام لاک ها با استفاده از این محلول افزایش می یابد .

فروشگاه اینترنتی ارشاکو محلول محافظ ناخن های حساس و آسیب دیده ماوالا مدل باریربیس Mavala Barrier Base Cleanser And Oil Nail 10ml را با قیمت متاسب برای شما محیا نموده است تا از خرید عطری اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
محلول
حجم
10 میلی لیتر
ویتامین
ندارد
کشور سازنده
سوئیس
سایر توضیحات
- جلوگیری از نفوذ رنگدانه های لاک به ناخن- حاوی کلسیم ، کراتین و آمینو اسید- دارای خاصیت مرطوب کنندگی- جلوگیری از خشکی و لایه لایه شدن ناخن- افزایش چسبندگه و دوام لاک- اصلاح و بهبود رنگ ناخن ها- محافظت از صفحه ناخن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم