برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ناخن گیر اس ای وی مدل دسته مشکی کوچک SEV Tiny Nail Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ناخن گیر اس ای وی مدل دسته مشکی کوچک SEV Tiny Nail Clipper کد 4111 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ناخن گیر اس اس وی SEV Tiny از ناخن گیر های تولید شرکت SEV می باشد که برای بهداشت بیشتر ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرد از جمله ویژگی های ناخن گیر SEV Tiny وزن سبک ناخن گیر و همچنین بدنه ی استیل ناخن گیر می باشد که باعث طول عمر آن می شود همچنین تیغه های استیل ناخن گیر SEV Tiny باعث می شود که با کمترین فشاری بتوانید ناخن های خود را اصلاح کنید و سپس می توانید با استفاده از سوهان ناخن گیر ناخن های خود را سوهان کنید

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ناخن گیر اس ای وی مدل دسته مشکی کوچک SEV Tiny Nail Clipper دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ناخن گیر اس ای وی مدل دسته مشکی کوچک SEV Tiny Nail Clipper را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ناخن گیر اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
6.5 × 1 × 1 سانتی‌متر
وزن
27 گرم
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
سوهان
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم