برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح صورت پرینسس 535586 Princess

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح صورت پرینسس 535586 Princess کد 3572 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح صورت پرینسس Princess مدل 535586 برای اصلاح و مرتب کردن موهای صورت مناسب می باشد. هم چنین از ماشین اصلاح پرینسس می توان برای مرتب کردن موهای دور سر و پشت گردن استفاده کرد. بر روی بدنه دستگاه یک قطعه متحرک تعبیه شده است که مجهز به دو خط زن دقیق است. از خط زن باریک می توان جهت مدل دادن به موی سر استفاده کرد. خط زن پهن تر مناسب برای مرتب کردن ریش و سبیل و هم چنین مرتب کردن خط ریش می باشد. ماشین اصلاح پرینسس دارای دو شانه تنظیم بلندی مو می باشد امکان اصلاح و برش موهای صورت را در اندازه های مختلف فراهم می کند. دستگاه Princess مجهز به موزن بینی می باشد که امکان اصلاح موهای بینی و گوش را فراهم می کند. از ماشین اصلاح پرنسس در حمام و در زیر دوش آب نیز می توان استفاده کرد.

مشخصه ماشین اصلاح پرینسس قابل استفاده بودن آن به صورت بی سیم می باشد که امکان استفاده از دستگاه را در هنگام سفر نیز ممکن می کند. جهت استفاده از دستگاه به صورت بدون سیم کافی است آن را به صورت صحیح بر روی پایه شارژر قرار داده و سپس پایه را به آداپتور متصل کنید. با اتصال آداپتور به پریز برق دستگاه شروع به شارژ می کند. در هنگام شارژ شدن، چراغ نشان گر دستگاه وضعیت در حال شارژ را نشان می دهد و پس از شارژ کامل، چراغ وضعیت شارژ کامل دستگاه را نشان میدهد. آداپتور همراه دستگاه ارائه شده است. ماشین اصلاح پرنسس دارای ولتاژ جهانی 100 تا 240 ولت می باشد که می توان از آن در همه نقاط جهان استفاده کرد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح صورت پرینسس 535586 Princess دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح صورت پرینسس 535586 Princess را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
فلزی
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
سایر ویژگی ها
مجهزبه فناوری Aquatec seal
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-09-13

این دستگاه تازه به دستم رسیده رنگ و طرح بدنش با چیزی که فکر می کردم یه خرده متفاوته اما دستگاهی هستش که کیفیت مناسبی داره .یه مورد دیگه اینکه کمی صداش هم برای من اذیت کننده است .

1396-08-24

سلام ماشین اصلاح پرینسس کیفیت خوبی داره ، وزنش کمه و خیلی خوشدسته ، تجهیزات کاملی مثل آداپتور ، برس تمیز کننده ، شانه برای مرتب کردن ریش و روغن برای روان کاری تیغه هاش داره و از همه مهم تر موزن بینی هم داره. مزیت دیگه اش اینه که قابل استفاده به صورت بی سیم هم هستش و در سفر هم میشه ازش استفاده کرد.برای اصلاح صورت واقعا قدرت خوبی داره من که خیلی راضی بودم.ممنون از ارشاکو

محصولات مرتبط
10,429,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه پرنسس مارینا دبوربن رویال مارینا روبیس ادو پرفیوم Princesse Marina De Bourbon Royal Marina Rubis EDP women کد 6411 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,324,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه پرنسس مارینا دبوربن گلدن دیناستی ادوپرفیوم Princesse Marina De Bourbon Golden Dynastie EDP for women کد 6410 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم