برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سشوار مسافرتی بلک اند دکر پی ایکس 42 Black and Decker PX42

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار مسافرتی بلک اند دکر پی ایکس 42 Black and Decker PX42 کد 3415 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار بلک اند دکر پی ایکس 42  Black and Decker PX42 با 1400 وات امکان خشک کردن سریع موها را فراهم می کند. بدنه کوچک و قابل حملی دارد که برای استفاده در هنگام مسافرت مناسب است.. مشخصه دستگاه PX42 مجهز بودن به قابلیت تولید یون منفی می باشد. یون های منفی تولید شده توسط سشوار مسافرتی موجب درخشان شدن و نرمی موها می گردد. با روشن شدن دستگاه عملکرد تولید یون به صورت خودکار فعال می گردد.
سشوار مسافرتی بلک اند دکر دارای سه ترکیب دما و سرعت می باشد. با استفاده از دکمه کشویی واقع بر روی بدنه می توان سرعت و دمای مناسب را انتخاب نمود. هنگامی که دکمه در وضعیت صفر قرار دارد دستگاه خاموش می باشد. با قرارگیری دکمه در وضعیت یک سشوار با توان 600 وات و سرعت ملایم کار خواهد کرد. زمانی که دکمه در وضعیت 2 قرار بگیرد سشوار با توان 1400 وات و حداکثر جریان هوا شروع به کار می کند. با قرارگیری دکمه در حالت 3 عملکرد سرد فوری سشوار فعال می باشدکه برای تثبیت حالت موها به کار می رود سشوار مسافرتی بلک اند دکر مجهز به سری متمرکز کننده می باشد که موجب می شود باد با قدرت بیشتری پرتاب گردد که موجب خشک شدن سریع تر موها می گردد. فیلتر پشتی سشوار مسافرتی از ورود گرد و خاک به داخل موتور دستگاه جلوگیری می کند. در صورت گرفتگی ورودی هوا و گرم شدن بیش از حد سشوار مسافرتی سیستم قطع کن خودکار، دستگاه را خاموش می کند. سشوار PX42 مسافرتی دارای حلقه آویز می باشد که در هنگام عدم استفاده از دستگاه می توانید آن را آویزان کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار مسافرتی بلک اند دکر پی ایکس 42  Black and Decker PX42 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو سشوار مسافرتی بلک اند دکر پی ایکس 42  Black and Decker PX42 دکر را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
سایر مشخصات
توان
1400 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
مسافرتی
فناوری تولید یون
ندارد
باد سرد
دارد
فیلتر هوای قابل تعویض
ندارد
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
1/5 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم