برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سشوار بلک اند دکر پی ایکس 48 Black and Decker PX48

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار بلک اند دکر پی ایکس 48 Black and Decker PX48 کد 3410 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار بلک اند دکر پی ایکس 48 Black and Decker PX48 با ظاهری بسیار شیک و رنگی جذاب و لوکس طراحی شده است که با توان2200 وات قادر است موها را به سهولت خشک کند و حالت بدهد. بلک اند دکر Black and Decker مدل PX-48 دارای 2 سرعت و 3 حالت دمای قابل تنظیم می باشد که برروی دسته سشوار به طور جداگانه توسط 2 دکمه بسیار مقاوم تعبیه شده اند همچنین جهت تثبیت بهتر مو مجهز به کلید سرد آنی است که به محض فشردن آن باد گرم به باد سرد تبدیل می گردد و موها حالت خود را نگه میدارند.
همچنین با وجود سیستم یون سازی که در این سشوار تعبیه شده موهای کاملا درخشان و نرم تری خواهید داشت که این سیستم توسط دکمه کنار دستگاه قابل استفاده می باشد.المنت بکار رفته شده در سشوار PX-48 از جنس سرامیک طراحی شده که خیلی سریع گرم می شوند و این قابلیت باعث سرعت بخشیدن به کار می شود. همچنین فیلتر دستگاه بلک اند دکر که در پشت سشوار قرار گرفته شده با یک اشاره از دستگاه جدا می گردد و می توان آن را به راحتی تعویض کرد.
به علاوه به همراه دستگاه PX-48 دو سری پلاستیکی می باشد که یکی از این سریها متمرکز کننده باد بوده و امکان خشک کردن مو از ریشه تا نوک مو را به راحتی فراهم می کند سری دیگر سری دیس پانسر می باشد که علاوه بر حجم دهی به مو برای افرادی که دارای موهای بسیار وز و فری می باشند و شانه کردن و خشک کردن لابه لای موها با مشکل مواجه اند بسیار ایده ال بوده و بطور کامل کف سر و لابه لای موها را خشک می کند.
دستگاه بلک اند دکر دارای یک حلقه برای آویزان کردن نیز میباشد

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار بلک اند دکر پی ایکس 48 Black and Decker PX48 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو سشوار بلک اند دکر پی ایکس 48 Black and Decker PX48 را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
سایر مشخصات
توان
2200 وات
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
جنس المنت
سرامیک
باد سرد
دارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
1/8 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم