برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سشوار مسافرتی بلک اند دکر پی ایکس 46 Black and Decker PX46

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار مسافرتی بلک اند دکر پی ایکس 46 Black and Decker PX46 کد 3406 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار مسافرتی بلک اند دکر پی ایکس 46  Black and Decker PX46 دارای 1600 وات موهای شما را به سرعت خشک می کند. طراحی کوچک و جمع و جور دستگاه آن را برای مسافرت مناسب کرده است. دسته تاشوی سشوار این امکان را فراهم می کند تا بدنه دستگاه حجم کمتری را اشغال نماید و هم چنین حمل و نگه داری آن را در هنگام مسافرت آسان تر می کند. مشخصه بارز سشوار بلک اند دکر مجهز بودن به قابلیت تولید یون می باشد که با از بین بردن الکتریسته ساکن و وز شدن موها موجب نرمی و درخشدگی موها می گردد. در واقع یون های منفی موجب حفظ رطوبت مو و نرمی و خوش حالتی مو می گردند. جهت فعال نمودن این قابلیت کافیست دکمه واقع در پشت دسته سشوار را به سمت بالا فشار دهید تا تولید یون منفی آغاز شود. در این حالت چراغ نشان گر قرمز رنگ نیز روشن می شود که نشان دهنده فعال بودن قابلیت یون ساز می باشد.
سشوار مسافرتی بلک اند دکر دارای یک دکمه جهت تنظیم همزمان سرعت و دما می باشد که با توجه به نوع مو و میزان رطوبت موها می توان یکی از دو حالت را انتخاب نمود. در سرعت یک دستگاه با توان 800 وات و دما و جریان باد ملایم شروع به کار می کند. در سرعت دو دستگاه با قدرت 1600 وات و حداکثر جریان باد کار می کند. این سشوار مسافرتی دارای حلقه آویز می باشد که در صورت عدم استفاده میتوانید آن را اویزان کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار مسافرتی 1600 وات PX46 بلک انددارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو سشوار مسافرتی 1600 وات PX46 بلک اند دکر را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید سشوار مسافرتی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
1600 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
مسافرتی
فناوری تولید یون
دارد
باد سرد
ندارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
1/5 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم