برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کرم ضد سلولیت مجستیک پیور Majestic Pure Anti Cellulite Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد سلولیت مجستیک پیور Majestic Pure Anti Cellulite Cream کد 13008 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,859,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم ضد سلولیت مجستیک پیور Majestic Pure Anti Cellulite Cream یک کرم بسیار موثر برای از بین بردن سلولیت می باشد که با کاربردهای چندگانه ای که دارد می تواند علاوه بر درمان سلولیت برای برطرف نمودن دردهای عضلانی ، رفع لک های ناشی از افزایش سن در دست و بدن و همچنین کاهش چشمگیر ترک های پوست موثر واقع شود. کرم ضد سلولیت مجستیک پیور 100 % طبیعی بوده و 87 % از ترکیبات آن را مواد کاملا ارگانیک تشکیل می دهد. از کرم مجستیک پیور می توان برای رفع گرفتگی و دردهای عضلانی ناشی از ورزش و فعالیت های سنگین نیز استفاده نمود . از جمله عناصر موجود در این کرم می توان به عصاره برگ مرکبات ، روغن هسته انگور ، اوکالیپتوس ، رزماری و بابونه اشاره نمود که می توانند تاثیر بسیار چشمگگیری بر روی درمان سلولیت ، ترک های پوستی و دردهای عضلانی داشته باشند. 
کرم ضد سلولیت مجستیک پیور دارای تائیدیه FDA امریکا بوده و بر روی حیوانات آزمایش نشده است. می توان از این کرم به طور روزانه تا درمان کامل استفاده نمود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره روغن آنتی سلولیت نیویورک بیولوژی Anti Cellulite Massage Oil New York Biology دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو روغن آنتی سلولیت نیویورک بیولوژی Anti Cellulite Massage Oil New York Biology را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید روغن آنتی سلولیت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کرم
کاربرد
آنتی سلولیت
حجم
255 گرم
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
C
عصاره
دارد
کشور سازنده
امریکا
سایر توضیحات
قابل استفاده برای کلیه نواحی بدن - ضد درد های عضلانی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم