برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

بالم بازسازی کننده ریچ کرم ایو روشه Yves Rocher Riche Creme Intense Reconstruction Balm

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید بالم بازسازی کننده ریچ کرم ایو روشه Yves Rocher Riche Creme Intense Reconstruction Balm کد 11685 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • بالم بازسازی کننده ریچ کرم ایو روشه Yves Rocher Riche Creme Intense Reconstruction Balm 50 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

بالم بازسازی کننده ریچ کرم ایو روشه Yves Rocher Riche Creme Intense Reconstruction Balm حاوی مقادیر بالایی امگا 3،6 و 9 میباشد که با ماندگاری بالا سطح پوست را پوشانده به آن نرمی ،لطافت و استحکام میبخشد .بالم بازسازی کننده ریچ کرم ایو روشه برطرف کننده چین و چروک های عمیق بوده و دارای مقادیر بالایی دانه های سویا است که به صورت کاملا استثنایی پوست را ترمیم و تغذیه مینماید .با استفاده از امگا 3 موجود پوست صورت شما را لیفت و لطیف میکند ،با وجود امگا 6 چربی از دست رفته پوست شما را بازسازی میکند همچنین به کمک امگا 9 پوست را تغذیه میکند و مواد مورد نیاز را به آن میرساند .

نحوه مصرف :مقداری از کرم را بر روی پوست گونه قرار داده و به صورت دورانی با چند حرکت ماساژ دهید همچنین بر روی پیشانی از مرکز به خارج و بر روی گردن از پایین به سمت چانه به خوبی کرم را پخش کرده و ماساژ دهید .

کد بهداشتی : 8786282075469510

فروشگاه اینترنتی ارشاکو بالم بازسازی کننده ریچ کرم ایو روشه Yves Rocher Riche Creme Intense Reconstruction Balm را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید بالم بازسازی کننده اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم