برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

برس پاکسازی صورت کیوت اسکین 600 اور کلین Cute Skin Ever Clean CIHF600 FaceCleansing Brush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس پاکسازی صورت کیوت اسکین 600 اور کلین Cute Skin Ever Clean CIHF600 FaceCleansing Brush کد 11310 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس پاکسازی صورت کیوت اسکین 600 اور کلین Cute Skin Ever Clean CIHF600 FaceCleansing Brush دارای دو سری چرخان متفاوت جهت لایه برداری و پاکسازی پوست صورت می باشد. سری پاکسازی با داشتن برسی نرم با الیاف نازک استفاده روزانه داشته و می توان برای پاک کردن آرایش و شستشوی صورت از آن استفاده نمود. همچنین سری لایه بردار نیز جهت پاکسازی سلول های مرده از روی پوست مورد استفاده قرار می گیرد که با داشتن برسی با الیاف ضخیم تر پوست شما را نرم تر و روشن تر می کند. سری برس پاکسازی صورت کیوت اسکین 600 اور کلین دو بار در هفته و هر بار به مدت یک دقیقه است که 30 ثانیه برای گونه و چانه و 30 ثانیه نیز برای بینی و پیشانی مورد استفاده قرار می گیرد. برس کیوت اسکین 600 اور کلین دارای گواهی نامه IP66 بوده و با یک باتری قابل شارژ کار می کند و برای شارژ کردن کافی است سیم دستگاه را به پورت USB متصل نمایید. برس اور کلین با 115 گرم وزن و سری های کاربردی قابل شستشو و همچنین درپوش پلاستیکی محافظ دستگاه، گزینه ای ایده آل برای داشتن پوستی شاداب و درخشان می باشد.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو قلم پاکسازی پوست بیورر  Beurer FCE75 Pureo Skin Clear را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید برس پاکسازی پوست اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سایر توضیحات
دارای دو سری پاکسازی و لایه برداری
نوع
دستگاه پاک کننده
مناسب برای
صورت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم