برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کیت سشوار و ریش تراش اندیس Andis Hair Blow Dryer with Beard & Mustache Grooming Trimmer Kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کیت سشوار و ریش تراش اندیس Andis Hair Blow Dryer with Beard & Mustache Grooming Trimmer Kit کد 9050 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کیت سشوار و ریش تراش اندیس Andis Hair Blow Dryer with  Beard & Mustache Grooming Trimmer Kit یک کیت نظافت بی نظیر است که برای آقایان طراحی شده است. سشوار اندیس در کنار ماشین اصلاح صورت و بدن اندیس مجموعه کاملی را ایجاد کرده است . سشوار اندیس با قدرت بالا و قابلیت تنظیم سرعت هوا در دو حالت و همینطرو دارای باد سرد است و به راحتی در دست جای می کیرد و با توجه به طراحی ارگونومیک استفاده از آن آسان است. سشوار اندیس را بعد از استفاده می توانید در حلق آوز آن  قرار دهید. فیلتر های جداشنی اندیس برای پاکسازی راحت تر تعبیه شده اند. ماشین اصلاح اندیس که به صورت بری و قابل شارژ است با بهترین کیفیت برای اصلاح موهای شما طراحی شده است. این کیت نظافت با تمام نیازهای شما همخوانی دارد و با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار گرفته شده هاست. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کیت سشوار و ریش تراش اندیس Andis Hair Blow Dryer with  Beard & Mustache Grooming Trimmer Kit دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  کیت سشوار و ریش تراش اندیس Andis Hair Blow Dryer with  Beard & Mustache Grooming Trimmer Kit را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
1875 وات
سرعت پرتاب باد
دو درجه تنظیم سرعت باد
باد سرد
دارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
حلقه آویختن
دارد
سایر ویژگی ها
طراحی سبک و راحت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم