برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار حرفه ای جانسون سنسور Johnson Sensor Professional Hair Dryer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار حرفه ای جانسون سنسور Johnson Sensor Professional Hair Dryer کد 11101 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار حرفه ای جانسون سنسور Johnson Sensor Professional Hair Dryer با توان 2200 واتی یکی از مدرنترین سشوارهای برند ایتالیایی جانسون می باشد که مجهز به سنسور هوشمند لمسی بوده بدین صورت که با گرفتن دسته، دستگاه روشن شده و با رها کردن آن خاموش می شود. دستگاه دارای 2 حالت سرعت باد و 2 حالت دمای گرم می باشد که با تنظیم ترکیبی دکمه ها طبق نوع موها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بوسیله دکمه باد سرد میتوانید موهای حالت داده خود را به آسانی تثبیت کنید. سشوار Johnson Sensor مجهز به فناوری تولید یون می باشد و هنگام خشک کردن موها هیچ آسیبی به مو وارد نمی کند. دو عدد سری متمرکز کننده و حجم دهنده همراه دستگاه ارائه شده است که سری دیس پنسر برای خشک کردن و حجم دادن به موها و سری متمرکز کننده برای خشک کردن سریع و حالت دهی موها بکار میرود. سشوار سنسور جانسون در سالن های آرایشی کاربرد دارد و با توجه به سیم بلند 2.5 متری اش آن را میتوان در محدوده وسیعتری مورد استفاده قرار داد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار حرفه ای جانسون سنسور Johnson Sensor Professional Hair Dryer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو سشوار حرفه ای جانسون سنسور Johnson Sensor Professional Hair Dryer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2200 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
جنس المنت
سرامیک تورمالین
باد سرد
دارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
2.5 متر
سایر ویژگی ها
سری حجم دهنده/
سری متمرکز کننده/
کیف نگهداری/
دفترچه راهنما/
تعداد سری: 2/
سری دیس پنسر: دارد/
تعداد سرعت: 2/
تعداد حالت های باد گرم: 2/
کلید سرد فوری: دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-08-23

جنس و رنگ بدنه اش شیک و قشنگه ، کیفیت و قدرت مناسبی هم داره بنظرم به در سالن های آرایشی هم می خوره

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم