برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دستگاه چندکاره و آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-M176 Juicer and Blender

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه چندکاره و آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-M176 Juicer and Blender کد 8707 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه چندکاره و آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-M176 Juicer and Blender یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های آشپزخانه پاناسونیک که علاوه بر امکان آبمیوه‌گیری پرقدرت بصورت مجزا می‌توان از آن بعنوان مخلوط کن و آسیاب استفاده نمود دستگاه چندکاره پاناسونیک مدل MJ-M176 است.
از ویژگی های این دستگاه می توان به 
آبمیوه گیری، مخلوط کن و خرد کن مجزا با قدرت 230 وات، قابلیت تنظیم در دو سرعت مختلف، مجهز بودن به سیستم محافظت حرارتی و عملکرد لحظه ای آن اشاره کرد.
مخلوط کن M176P پاناسونیک مجهز به پارچ شیشه ای مقاوم با بدنه شفاف مدرج و ظرفیت 1 لیتری می باشد که امکان مشاهده و نظارت بر مخلوط شدن مواد را به شما می دهد و کاملا مناسب برای مخلوط کردن مواد نرم و سفت و یا مواد با درجه حرارتی تا 60 درجه سانتی گراد می باشد.
تیغه داخلی مخلوط کن از جنس استیل ضد زنگ مرغوب و با کیفیت بوده که مخلوط کردن مواد را بسیار آسان می نماید. درب پلاستیکی پارچ کامل بر روی دهانه قفل می شود و در هنگام کار کردن دستگاه از بیرون ریختن مواد داخل پارچ جلوگیری می کند،
قسمت شکر ریز درب نیز به شما این امکان را می دهد تا مواد را هنگام کار به مخلوط درون پارچ اضافه نمایید. تیغه مخلوط کن متصل به پایه پلاستیکی می باشند و جهت شستشوی آسان تر می توان پایه پلاستیکی را از بدنه پارچ جدا کرد و تیغه را شستشو داد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه چندکاره پاناسونیک MJ-M176 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه چندکاره و آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-M176 Juicer and Blender  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آبمیوه گیری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم