معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

3 برند ایتالیایی عطر و ادکلن که در سال 2017 در لیست 16 برند محبوب ایتالیایی هستند

برخی کشورها مانند ایتالیا ،اسپانیا ،فرانسه ،انگلستان ،آمریکا و … محل تولد برندهای بسیار مطرحی هستند که امروزه برای همه شناخته شده اند .در ادامه به بررسی 3 برند مطرح ایتالیایی میپردازیم که در سال 2017 نام آنها در بین 16 برند برتر ایتالیا بوده است .ایتالیا علاوه بر اینکه فرهنگ غذایی نزدیکی به کشور ما دارد ،عطرهای محبوبی نیز دارد که با کمی دقت در اطراف متوجه میشوید که شاید تعدادی از آنها را همیشه در کیف دستی دوستتان ،مادرتان و … دیده اید یا اینکه خود تجربه استفاده از آنها را دارید .

آرمانی (Armani)

اولین برندی که در سطر اول لیست برترین ها نام آن ذکر شده برند آرمانی است .این برند در سال 1975 توسط جورجیو آرمانی تاسیس شد و زمینه اصلی فعالیت آن طراحی و دوخت لباس ،کیف های چرم ،کیف ،ساعت ،لوازم آرایش ،جواهرات و … است .آرمانی در سال 1982 اولین عطر خود را طراحی و عرضه کرد .جورجیو آرمانی موسس این برند در سال های 1960 تا 1972 برای برندهای مطرح دیگر کار طراحی را انجام میداد اما بعد از 15 سال تصمیم گرفت برند اختصاصی خود را تاسیس کند .جورجیو آرمانی با ارائه کالکشن آرمانی کد موفقیت زیادی کسب کرد و همچنین عطرهای محبوبی را همچون عطر زنانه آرمانی کد لونا (Armani Code Luna Giorgio Armani) ،عطر زنانه آرمانی کد (Armani Code for Women Giorgio Armani) و عطر مردانه آرمانی کد اسپورت (Armani Code Sport Giorgio Armani) که در ادامه مشاهده میکنید را به بازار جهانی عرضه نمود .

عطر زنانه آرمانی کد لونا (Armani Code Luna Giorgio Armani) 

در سال 2012 تولید و عرضه شد .رایحه آن در گروه بویایی گلهای شرقی جای میگیرد و از نوع شیرین است .این عطر با غلظت ادو تویلت در حجم های 50 و 75 میل در بازار جهانی موجود است .

عطر زنانه آرمانی کد (Armani Code for Women Giorgio Armani)

این عطر در سال 2006 تولید عرضه شد .رایحه آن در گروه بویایی گلها جای میگیرد و از نوع گرم و شیرین است .این عطر با غلظت ادو پرفیوم و حجم های 50 و 75 میل در بازار جهانی موجود است .

عطر مردانه آرمانی کد اسپورت (Armani Code Sport Giorgio Armani)

این عطر در سال 2011 تولید شد و رایحه آن در گروه بویایی آروماتیک و مرکبات جای میگیرد و رایحه خنک و تندی دارد .همچنین در حجم های 30 ،50 و 75 میل ادو تویلت در بازار جهانی موجود است .

پرادا (Prada)

پرادا دومین برند محبوب ایتالیایی است که در سال 1913 توسط ماریو پرادا تاسیس شد .زمینه اصلی فعالیت آن مد و فشن است .ماریو پرادا به همراه برادرش مارتینو این کمپانی را اداره میکردند و بیشتر از همه محصولات چرمی آنها محبوب و زبانزد مردم شد .پس از این دو برادر لویسا پرادا دختر ماریو ،کمپانی را از پدر به ارث برد و او نیز آن را به دخترش واگذار کرد .پرادا نیز یکی از برندهایی است که به صورت خانوادگی و موروثی اداره شده .این برند تا کنون 72 عطر و ادکلن را تولید نموده که اولین آنها متعلق به سال 1990 است .از جمله عطرهای محبوب پرادا میتوان به عطر زنانه پرادا کندی ادو پرفیوم (Prada Candy Eau De Parfum) ،عطر زنانه پرادا اینفیوژن دی آیریس (Prada Infusion D’Iris) و عطر مردانه پرادا لونا رزا اسپورت (Prada Luna Rossa Sport Eau De Toilette) اشاره کرد .

عطر زنانه پرادا کندی ادو پرفیوم (Prada Candy Eau De Parfum)

این عطر در سال 2011 تولید و عرضه شد .رایحه آن در گروه شرقی – وانیلی جای میگیرد و از نوع گرم و شیرین است .این عطر با حجم 80 میل و غلظت ادو پرفیوم در بازار جهانی موجود میباشد .

عطر زنانه پرادا اینفیوژن دی آیریس (Prada Infusion D’Iris)

این عطر در سال 2007 تولید و عرضه شد .رایحه ای گرم و تند دارد و در گروه بویایی شرقی جای میگیرد .همچنین در حجم 100 میل و با غلظت ادو پرفیوم موجود میباشد .

عطر مردانه پرادا لونا رزا اسپورت (Prada Luna Rossa Sport Eau De Toilette)

این عطر در سال 2015 طراحی و تولید شد .رایحه ای ملایم و تند دارد که در گروه بویایی شرقی – ادویه ای جای میگیرد .در حجم 100 میل با غلظت ادو تویلت موجود میباشد .

گوچی (Gucci)

سومین برند موجود در لیست برند سرشناس گوچی است .این برند در سال 1921 توسط گوچیو گوچی تاسیس شد .گوچی بعد از سفر تجملاتی و پر زرق و برق خود در لندن به فلورنس ایتالیا بازگشت و تصمیم به تاسیس برند اختصاصی خود گرفت .گوچی در ابدا تنها در زمینه مد و فشن فعالیت میکرد اما بعد از گذشت چند سال اقدام به تولید عطر و ادکلن نیز کرد .برند گوچی همواره یکی از پرفروش ترین برندهای دنیاست که محصولات چرمی ،ساعت ،لباس و … را با کیفیت و طراحی عالی عرضه میکند .گوچی تا به حال 60 عطر و ادکلن طراحی کرده که اولین آنها متعلق به سال 1974 است .این برند عطرهای محبوبی چون عطر زنانه گوچی گیلتی (Gucci Guilty) ،عطر مردانه گوچی پور هوم 2 (Gucci Pour Homme II) و عطر زنانه گوچی گیلتی بلک پور هوم (Gucci Guilty Black Pour Femme) را تولید و عرضه کرده است .

عطر زنانه گوچی گیلتی (Gucci Guilty)

این عطر در سال 2010 طراحی و تولید شد .در گروه بویایی شرقی – گلی جای میگیرد و رایحه ای گرم و شیرین دارد .این عطر در حجم های 30 ،50 و 75 میل ادو تویلت در بازار جهانی موجود میباشد .

عطر مردانه گوچی پور هوم 2 (Gucci Pour Homme II)

این عطر در سال 2007 طراحی و تولید شد .رایحه ای خنک دارد و در گروه بویایی چوبی – ادویه ای جای میگیرد .همچنین در حجم 100 میل و غلظت ادو تویلت موجود میباشد .

عطر زنانه گوچی گیلتی بلک پور هوم (Gucci Guilty Black Pour Femme)

این عطر در سال 2013 طراحی و تولید شد .در گروه بویایی شرقی – گلی جای میگیرد و رایحه ملایم و شیرین دارد .همچنین در حجم های 30 ،50 و 100 میل ادوتویلت در بازار جهانی موجود میباشد .

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا