ورزش و سلامتی

۸ راه برای جوان ماندن

بهترین راه ها بریا جوان ماندن

۱-مراقب سایز خود باشید:

مراقب سایز کمرتان باشید همچنین این مراقبت را در مورد فشار خون ، قندخون و کلسترول تان نیز در رابطه با سلامتی خود رعایت کنید تا ریسک ابتلا به بسیاری از بیماری ها در شما کاهش یابد از جمله این بیماری ها ، مشکل قلبی و عروقی می باشد.اثرات ترکیب یافته آن می تواند بدن شما را تا ۲۰ سال جوانتر کند.

 

CloudNineSizes

 

 

 

 

۲- مراقب استرس موجود در زندگی خود باشید:

استرس در شکل ها ، اندازه ها و شدت مختلفی وارد زندگی شما می شود. برخی از استرس ها خوب هستند اما نوع بد آن از درون و بیرون شما را اذیت می کند. کم کردن استرس بد با دارو یا تکنیک های مدیتیشن می تواند به شما کمک کند تا ۲ سال جوانتر بمانید.

 

stress

 

 

 

 

۳ – خواب کافی داشته باشید : 

دیگر کسی نیست که پی به اهمیت خواب نبرده باشد. خواب کافی به بالا بردن انرژی شما کمک می کند و باعث می شود اگر از اضافه وزن رنج می برید وزن خود را کم کنید. حداقل ۶ ساعت هر شب بخوابید- اما نه بیشتر از ۹ ساعت- تا بدن شما حس کند ۳ تا ۴ سال جوانتر از سن واقعی خود است.

 

 

Getting-Enough-Sleep-Every-Night

 

 

 

 

۴ -راه جوان ماندن به طور مداوم ورزش کنید :

نیازی نیست در ماراتن شرکت کنید اما تمرینات ورزشی مداوم می تواند به بدن شما کمک کند تا فکر کند ۹ سال جوانتر است. سعی کنید هر روز ۳۰ دقیقه فعالیت داشته باشید.

 

 

images

 

 

۵ – افکار مثبت و شادی آفرین کنید : 

خلق و خوی مثبت و رفتار خوب به بدن شما کمک می کند تا سیستم های حیاتی آن در تعادل باقی بمانند و شما ۵-۶ سال بیشتر احساس جوانی کنید.

 

 

دانلود

 

 

۶ – غلات سبوس دار بخورید :

غلات فرآوری نشده سرشار از مواد مغذی و فیبر هستند که به ریشه کن کردن بیماری ها و سالم نگاه داشتن شما وهمچنین کنترل وزن تان کمک شایانی می کند. خوردن ۵ وعده غلات سبوس دار در هر روز باعث می شود شما حس کنید ۳ سال جوانتر هستید.

 

 

دانلود (۱)

 

 

 

۷-راه جوان ماندن میوه بخورید و عادت میوه خوری را از سر بیرون نکنید:

میوه و مغزها هم خوشمزه اند هم سیر کننده و موادی هستند که ضامن سلامتی قلب و مغز شمایند و نیز سایز دور کمرتان را نیز حفظ می کنند. خوردن ۴ تا ۵ وعده میوه و مشتی آجیل به صورت روزانه میتواند به شما کمک کند که تا حدود ۶-۷ سال جوانتر به نظر برسید و استفاده از کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست است.

 

 

Kids-eating-apples

 

 

 

۸ – با خانواده و دوستان تماس باشید:

در دسترس بودن با خانواده و دوستان و در تماس بودن با آنها از طریق ایمیل ، تماس های تلفنی ، و هر زمان توانستید دیدار از نزدیک می تواند روی زندگی شما تاثیر مثبتی بگذارد. در دسترس بودن می تواند شما را تا ۹ سال جوانتر کند.

 

 

۱۵۶۰۰۹_۵۵۹۴۹۵۹۳۴۰۸۳۹۳۹_۱۳۷۶۳۱۱۸۹۶_n

 

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ershaco مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا