خودرو

۱۰ خودرو با بهترین قیمت فروش

به قلم ارشاکو به نقل از پردیس خودرو ، خرید یک خودرو واقعا یک سرمایه گذاری نیست چون سریع قیمت آنها کاهش می یابد,اما برخی خودروها قیمت فروش دوباره ی بهتری نسبت به بقیه دارند.

در زیر لیستی از بهترین قیمت های فروش دوباره را می بینید,لیستی که : توسط شاسی بلند ها و وانت های کوچک قبضه شده است.قیمت فروش دوباره بر اساس قیمت بعد از سه سال استفاده است.

در زیر ۱۰ خودروی برتر با بهترین قیمت فروش دوباره را به همراه میزان قیمتی که نسبت به قیمت اولیه ی خود برای فروش باز میگردانند را می بینید :

 

 

هوندا ریجیلاین – ۶۲٫۵ درصد

وانت کوچک هوندا ۶۲٫۵ درصد از قیمت اصلی خود را بعد از سه سال باز می گر داند. این کمپانی ژاپنی نسل بعدی ریجیلاین هوندا را در نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۶ دیترویت نشان می دهد و جالب است ببینیم هوندا در این بخش رقابتی چه مزایای جدیدی را رو می کند.

 

 

۴۸۲۱۷۶۷۰
خودرو

 

تویوتا سکویا

  1. تویوتا سکویا – ۶۳٫۷ درصد

این خودرو پس از سه سال استفاده ۶۳٫۷ درصد از قیمت اصلی خود را باز می گرداند,تویوتا سکویا دارای قیمت فروش دوباره ی خوبی علی رغم یک شاسی بلند بزرگ با مصرف سوخت ضعیف بودن دارد.با این حال,سکویا یک شاسی بلند جادار است که دارای قیمت کمتر از ۴۵۰۰۰ دلار است.

خودرو
خودرو

 

تویوتا هایلندر

  1. تویوتا هایلندر – ۶۴٫۷ درصد

کراس اوور سایز متوسط تویوتا هایلندر نام دارد که ۶۴٫۷ درصد از قیمت اصلیش را بعد از سه سال باز می گرداند.قیمت تویوتا هایلندر کمتر از ۳۰۰۰۰ دلار است که که تنها یکی از محصولا تویوتا با قیمت فروش دوباره ی عالی است.

خودرو
خودرو

سوبارو فورستر

  1. سوبارو فورستر – ۶۴٫۷ درصد

سوبارو فروستر مقرون به صرفه دارای قیمت حدود ۲۳۰۰۰ دلار است و همچنین اگر می خواهید خودرویی داشته باشید که بعد از سه سال همه ی قیمتش بیفتد یک انتخاب عالی است.فورستر ۶۴٫۷ درصد قیمت اصلیش را باز می گرداند و یکی از خودروهای کارای لیست است.

 

خودرو
خودرو

 

تویوتا توندرا

۶٫ تویوتا توندرا – ۶۵٫۳ درصد

حتی تویوتای بزرگ که دارای قیمت زیر ۳۰۰۰۰ دلار است نیز دارای قیمت فروش دوباره ی عالی است.بعد از سه سال مالکیت,یک تویوتا توندرا ۶۵٫۳ درصد از قیمت اصلیش را باز می گرداند,اما یک وانت با بهترین بازگشت قیمت نیست.

خودرو
خودرو

سوبارو ایمپرزا

  1. سوبارو ایمپرزا – ۶۵٫۷ درصد

یک سوباروی دیگر در این لیست ایمپرزای محبوب است,کخ ۶۵٫۷ درصد قیمتش را بعد از ۳ سال باز می گرداند.سوبارو ایمپرزا در واقع دارای بهترین قیمت فروش دوباره نسبت به همهی خودروهای استاندارد است,که تنها شاسی بلند ها و وانت های کوچک به آن غلبه می کنند.

 

خودرو
خودرو

رم ۳۵۰۰

  1. رم ۳۵۰۰ – ۶۶٫۱ درصد

تنها خودروی آمریکایی راه یافته به این لیست رم ۳۵۰۰ است,که ۶۶٫۱ درصد از قیمتش را بعد از سه سال باز می گرداند.این وانت سنگین دارای قیمت حدود ۳۳۰۰۰ دلار است و دارای یک موتور دیزلی عالی با ۳۱۲۱۰ پوند وزن است و دارای نیروی گشتاور ۹۰۰ پوند پا است.

خودرو
خودرو

 

تویوتا ۴ رانر

  1. تویوتا ۴ رانر – ۷۲درصد

تویوتا ۴ رانر محبوب نیز در حفظ قیمتش بسیار خوب عمل کرده است,و ۷۲ درصد از قیمت اصلیش را بعد از سه سال باز می گرداند.در نظر گرفتن اینکه چگونه بیشتر خودروسازان به جای شاسی بلند های وانتی به کراس اوور ها روی آورده اند جالب است,با این حال ۴ رانر به داشتن قیمتی خوب نسبت به خودروهای دست دوم در بازار ادامه داده است.

خودرو
خودرو

 

 

تویوتا تاکوما

  1. تویوتا تاکوما – ۷۵٫۶ درصد

تا الان,فکر کنیم دیگر تعجب نکنید که یک تویوتای دیگر در لیست قرار گیرد,اما تاکومای این کمپانی بهترین قیمت فروش دوباره را در بین وانت های کوچک دارد.این خودرو ۷۵٫۶ درصد از قیمت اصلیش را بعد از سه سال استفاده باز می گرداند.تویوتا تاکوما سال جدید را با معرفی یک مدل کاملا جدید که به نظر یک رقیب عالی برای این بخش از بازار می باشد جشن گرفت.

خودرو
خودرو

 

تویوتا FJ کروزر

  1. تویوتا FJ کروزر – ۹۱٫۵ درصد

سورپرایز!خودروی دارای بهترین قیمت فروش دوبارهچیزی است که دیگر نمی شود آن را خرید.وقتی تویوتا اعلام کرد که تولید FJ کروزر را متوقف می کند,به نظر می رسید تنها افرادی که به این امر اهمیت دادند مالکان و دوستداران FJ کروزر بودند.بازار چقدر بد و اشتباه باشد,با در نظر گرفتن این امر که FJ کروزر ۹۱٫۵ درصد قیمت اصلیش را بعد از سه سال استفاده باز می گرداند.شاید این حقیقت که این خودرو دیگر وجود ندارد درد آور است اما FJ کروزر در صدر لیست خودروهای دارای بهترین بازگشت قیمت بعد از سه سال استفاده قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا