گوناگون

تصادف باران کوثری بر سر صحنه فیلم برداری هاتف علیمردانی

باران کوثری ، بازیگر ، طراح لباس و طراح صحنه و منشی صحنه سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران امروز بر سر صحنه فیلم برداری فیلم سینمایی ” هفت ماهگی ” به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه کنندگی  منصور لشکری قوچانی در خیابان یوسف آباد با یک تریلی تصادف کرد . با ارشاکو همراه باشید ….

 

d3c669270a0d23dfa356faf1d4184375
باران کوثری

 

باران کوثری ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا ۱۳۷۰ ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان ۱۳۷۶ توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده‌است. او در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان ۱۳۸۱ یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.

 

لشکری قوچانی تهیه کننده فیلم سینمایی ” هفت ماهگی ” در توضیح این حادثه عنوان کرده است  که : بر سر صحنه قیلم برداری فیلم سینمایی هفت ماهگی در یوسف آباد خودرویی که خانم کوثری در آن حضور داشت با تریلی که در پیچ پارک شده بود تصادف کرد و او نیز الان در بیمارستان بستری می باشد

هم چنین لشکری در ادامه بیان داشت که : سطح هوشیاری باران کوثری خوب می باشد و به دلیل جراحت مغزی وی ، تا ۲۴ ساعت تحت مراقبت ویژه قرار خواهد داشت .

 

۵۰۹۴۶۲_۵۵۲
تصادف باران کوثری بر سر صحنه فیلم برداری هفت ماهگی

 

خانواده باران کوثری در بیمارستان در کنار وی هستند تا این بازیگر توانمند عرصه سینما و تلویزیون سلامت جسمانی خود را باز یابد.

کارگردان فیلم هفت ماهگی نیز در تایید خبر تصادف باران کوثری با یک تریلی بر سر صحنه فیلم برداری اذعان داشت که تصادف رخ داده خیلی جدی نبوده و با توجه به رفع خطر از سر این بازیگر امکان بازگشت مجدد و بازی باران کوثری در هفت ماهگی وجود خواهد داشت .

باران کوثری ، این بازیگر با روحیه وصف ناشدنی نیز بیان کرده است که می تواند پلان فیلم را بازی کند و جای هیچ نگرانی ای وجود ندارد.

به امید سلامتی هر چه سریع تر باران کوثری ….

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/۵-14/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا