آرایشی و زیبایی

۱۸ نکته زیبایی که در هنگام سفر باید رعایت کرد

استفاده از مرطوب کننده

درست یک شب قبل از سفر صورت خود را با یک مرطوب کننده قوی مرطوب کنید. اینکار باعث می شود تا آبرسانی پوست قبل از، از بین رفتن آب پوست، به حداکثر خود برسد.

 

  • استفاده نکردن از کرم زیر ساز پوست

روزی که قرار است سفرهواییتان را آغاز کنید، کرم زیر ساز پوست استفاده نکنید و به جای آن از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. قبل از اینکه هوا پیما به زمین نشست می توانید از یک مرطوب کننده رنگی استفاده کنید تا پئستتان شاداب شوداما اگر از آن دسته ادم هایی هستید که نمی توانید بدون زیر ساز از خانه هارج شویدف حتما قبل از استفاده از زیر ساز از یک کرم مرطوب کننده ملایم استفاده کنید. این کار باعث می شود تا زیر ساز شما مدت طولانی تری بر روی پوست باقی بماند و حالت گِل شدن به آن دست ندهد.

 

نکات زیبایی
نکات زیبایی
  • استفاده از آب معدنی

در طول سفر هرگز و هرگز بر روی پوست خود دوباره مرطوب کننده یا زیر ساز استفاده نکنید. به جای ان از آب معدنی استفاده کنید و صورتتان را با آب معدنی مرطوب کنید.

  • از بین بردن چربی پوست

برای اینکه پوستتان چربی بیش از حد نداشته باشد و بتوانید چربی آنرا کنترل کنید، می توانید از دستمال های بر طرف کننده چربی پوست استفاده کنید و در طول پرواز در مواقع لزوم از این دستمال برای از بین بردن چربی پوستتان استفاده کنید. با اینکار پوستتان در طول سفر شاداب تر و شفاف تر  خواهد ماند.

  • استفاده از یک پودر براق کننده

اگر حس می نید در طول سفر صورتتان کدر شده است می توانید از یک پودر براق کننده استفاده کنید. در واقع همراه داشتن این پودرها به شما کمک می ند تا در مواقعی که احساس می کنید پوستتان کدر شده از آن در قسمت ایی مثل گونه، روی تیغه بینی و لبهایتان استفاده کنید. می توانید در کنار این پودر از ؤز لب ملایم و مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

  • از رژ لب های ۲۴ ساعته استفاده نکنید

استفاده از این رژ لبها در طول سفر باعث می شود تا لبهای شما آب خود را از دست بدهد و خشک پوسته پوسته بشود. اگر می خواهید در طول سفر رژ لبتان پاک نشودف بهتر است از چندلایه رژ لب استفاده کنید. در لایه زیری از رژ لب مات استفاده کنید و بر روی لایه رویی از رز لب براق یا برق لب استفاده کنید. با این روش نه تنها لازم نیست چند بار از رز لب استفاده کنید بلکه در تمام طول پرواز لبهایتان به همان حالت اولیه باقی خواهد ماند.

 

نکات زیبایی
نکات زیبایی
  • همراه داشتن محصولات مراقبت از پوست در طول پرواز

همراه داشتن محصولات مراقبت از پوست در طول پرواز حتما مفید خواهد بود. این محصولات عبارتند از نرم کننده لب، نرم کننده و مروطب کننده پوست. استفاده از این محصولات باعث می شود که پوست آب خود را از دست ندهد و خشک نشود. اینکار حتی در اتووبس های عمومی و قطارهای شهری نیز مفید است. وقتی هوای داخل وسیله نقلیه بیش از حد گرم است استفاده از این دو محصول برای حفظ رطوبت پوست لازم و ضروری است.

 

  • از بین بردن پف چشم

برای اینکه در طول پرواز پف زیر چشم را به حداقل برسانید، می توانید از کیسه یخ در قسمت زیر چشم استفاده کنید. اینکگار باعث می شود تا پف زیر چشم شما بخوابد و خستگی چشمانتان از بین برود.

  • ممکن است در اثر پرواز و خستگی چشمهایتان قرمز شود و یا خسته به نظر برسد. برای رفع قرمزی و خستگی چشم میوانید قطره چشمی مناسب استفاده کنید. پس به خاطر داشته باشید که همیشه این قطره ها را همراه خود داشته باشید.
  • بهتر است در طول پرواز از ریمل استفاده نکنید

در واقع استفاده از ریمل باعث می شود که اولا چشمانتان سنگین شود و خستگی آن بیشتر شود و از طرفی اگر در طول سفر چرت زدید، وقتی بیدار می شوید، ریمل روی پلکتان بریزد و مجبور شوید آرایشتان را تجید کنید که به نظر نمی رسد تجدید آرایش در طول پرواز کار ساده ای باشد.

  • استفاده از لاک مات به جای لاک براق

به جای استفاده از لاک براق، بهتر است از لاک مات در طول پرواز استفاده کنید. بهتر است در طول پرواز یا از برق ناخن استفاده کنید و یا سعی کنید لاک مات به رنگ خنثی استفاده کنید.

 

نکات زیبایی
نکات زیبایی
  • سعی کنید کمتر دستتان را به صورتان بزنید

برای جلوگیری از ایجاد هر گونه حساسیت و مشکلی، بهتر است در طول پرواز دستتان را صورتان نزنید. چون ممکن است دستهایتان آلوده باشد و تماس دست با پوست صورت، باعث ایجاد اختلالات پوستی بشود. از طرفی بهتر است همیشه و در همه جا چه پرواز و چه غیر پروازف از ژل شستشوی دست آنتی باکتری استفاده کنید.

  • همراه داشتن پاک کننده صورت

یکی از مهمترین محصولات آرایشی و بهداشتی که باید همیشه همراه داشته باشید، پاک کننده صورت است. بهتر است. این پاک کننده ها باعث می شود تا اسید ترشح شده بر روی پوست کنترل شود و از بروز خستگی پوست و یا کدر شدن آن جلوگیری می کند.

  • استفاده از کرم شب

اگر پروازتان طولانی است و می خواهید در طول سفر چرتی زنید و استراحت کنید بهتر است قبل از چرت زدن از کرم دو چشم بر روی پلکهایتان استفاده کنید و حتما ماسک هنگام خواب را بزنید. اینکار باعث می شود که وقتی از خواب بیدار می شوید چشمانتان پف نکند و خواب آلود به نظر نرسید.

  • استفاده از کرم دست

هیچ وقت خانه را بدون اینکه کرم دستتان را همراه داشته باشید ترک نکنید. استفاده از کرم دست در طول سفر باعث می شود تا اولا پوست دستتان خشک نشود و در ضمن اگر مجبور شدید در طول پرواز دستتان را بشویید و مواد شوینده سخت و قوی بودندف بعد از شستن دست، از کرم برای جلوگیری از خشک شدن پوست دستتان استفاده کنید.

  • همراه داشتن محصولات بهداشتی آرایشی در طول سفر

اگر سفری به خارج از کشور دارید، بهتر است کلیه لوازم آرایشی که روزانه از آنها استفاده می کنید را همراه داشته باشید . مثل لوسیون بدن، شامپوف کرم های مرطوب کننده و … چون ممکن است مکانی که به آن سفر می تید نتوانید این محصولات را تهیه کنید و اگر سفرتان را طولانی باشدف مسلما استفاده نکردن طولانی مدت از این محصولاتف باعث خراب شدن پوستتان می شود.

  • همراه داشتن برس و شانه مناسب

سعی کنید از شانه و برسی استفاده کنید که موهایتان را نه وز کند و نه حالت الکتریسیته برای آن ایجاد کند. سعی کنید در طول سفر از روسری و یا شال و یا هر چیزی که باعث شود موهایتان الکتریسیته دار شود استفاده نکنید.

  • از بین بردن چربی اضافه مو

اگر موهایتان چرب است و بلافاصله چرب می ود، بهتر است از شامپو خشک استفاده کنید. قبل از پرواز حتما موهایتان را با این شامپو بشویید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا