معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

۳ قدم تا خوشبویی

کما بیش همه می دانیم که اگر عطر مورد نظر خود را به طرز صحیحی استفاده کنیم می توانیم خوشبوتر باشیم اما اسپری ها چی؟ آیا استفاده از اسپری هم اصولی دارد ؟ امروز می خواهیم در این رابطه با شما سخن بگوییم ، با ما همراه باشید .

انواع اسپری های خوشبو کننده چیست ؟

اسپری ها در دو نوع خوشبو کننده و ضدتعریق در بازار موجود می باشند که هر کردام کاربردهای خاص خود را دارند .اسپری های خوشبو کننده فقط و فقط هدفشان خوشبویی است و بس و به کسانی توصیه می شود از این اسپری ها استفاده کنن که اولا کم عرق می کنند ، دوما دارای عرق بد بویی نیستند ، چرا که این اسپری ها در ترکیب با عرق بدن می تواند بوی بسیار نامطبوعی را ایجاد کنند.

اما اسپری های ضد تعریق با توجه به موادی که درونشان به کار رفته است اولا وظیفه دارند که از تعریق بیش از حد افراد جلوگیری کنن و دوما با کاهش باکتری های موجود در عرق افراد از بوی بد آن بکاهند. به هر حال کسانی که بسیار عرق می کنند یا عرق شان دارای بوی بدی می باشند بهتر است که بعد از حمام و قبل از این که تعریق کنند از این اسپری ها استفاده کنند.

چگونه از اسپری ها استفاده کنیم ؟

اسپری‌های ضدعرق برای پیشگیری از تعریق تولید شده‌اند نه برای جلوگیری از عرق کردن بدن و بدبو شدن لباس‌ها! به‌همین‌دلیل اگر می‌خواهید نتیجه مطلوبی از عملکرد این محصولات بگیرید، باید آنها را مستقیم روی پوست بدن‌تان اسپری کنید زیرا آغشته کردن لباس به اسپری‌های ضدعرق، تاثیری در پیشگیری از عرق کردن یا حتی پیشگیری از بدبو شدن ناحیه زیر بغل ندارد. البته می‌توانید اسپری‌های خوشبوکننده را مستقیم روی پوست‌تان نزنید و آنها روی لباس‌تان اسپری کنید اما برخی از این اسپری‌ها، حاوی ترکیباتی هستند که تماس مستقیم آنها با پارچه لباس، باعث ایجاد لکه روی آن می‌شود. بهتر است این را هم بدانید که قبل از استفاده از انواع خوشبوکننده یا ضدعرق اسپری‌ها، پوست بدن‌تان باید کاملا خشک و تمیز باشد.

 

 

۶۷۰۵۷۷_B667zs0J
۳ قدم تا خوشبویی

چه زمانی از اسپری ها استفاده کنیم ؟

اسپری های ضد عرق بهتر است بلافاصله بعد از استحمام بر رویوست و نه لباس اسپری شوند ، اسپری این عطرها بعد از عرق کردن نه تنها فایده ای ندارد بلکه باعث بدبویی بیشتری نیز خواهد شد. و اسپری های خوشبو کننده در هر زمان که دوست داشتید مثلا موقع بیرون رفتن از منزل می توانید بر روی لباس خود اسپری کنید .

نکته دیگر اینکه بدن ما در طول خواب شبانه، فعالیت خاصی ندارد و به‌همین دلیل هم عرق چندانی نمی‌کند بنابراین بهتر است حتی در صورت استحمام شبانه، کمی به پوست‌تان استراحت بدهید و آن را پیش از خواب آغشته به انواع مام و اسپری نکنید. می‌توانید مام‌ها و اسپری‌های ضدعرق را بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب، استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا