سشوار

۱۱ سشوار برتر ۲۰۱۵

موهای خوش حالت فقط با یکی از سشوارهای حرفه­ای که در این مطلب به شما معرفی می­کنیم! این سشوارها، جریان هوا را به گونه ای هدایت می­کنند که برروی ساقه مو حرکت می­کند و باعث درخشندگی و حالت گرفتن موها می­شوند. از طرفی در این سشوارها یک نازل تعبیه شده است که باعث کنترل بهتر وسیله می­شود. در این سشوارها، تکنولوژی در خدمت راحتی کاربر است.

 

 

  • بابیلیس مدل بوتیک سالن”
بابیلیس مدل بوتیک سالن"
بابیلیس مدل بوتیک سالن”

 

در این مدل حرفه­ای، سه سری وجود دارد. دو درجه برای تنپیم سرعت و یک دکمه خنک کننده لحظهای برای تنظیم سشوار. نازل در این سشوار بابلیس نسبت به مدلهای دیگر باریک­تر است که باعث می­شود کاربر هنگام استفاده کنترل بیشتری بر روی دستگاه داشته باشد.

 

  • لی استندفورد مدل” آف گات تو بلو”

 

لی استندفورد مدل" آف گات تو بلو"
لی استندفورد مدل” آف گات تو بلو”

 

پنجره مشبک در این سشوار به گونه­ای طراحی شده است که مانع ورد موهای مجعد و ریز در داخل سشوار می­شود. از طرفی در سَری این سشوار از مواد کراتینه استفاده شده است که برای صاف و براق کردن مو مناسب است. قیمت این سشوار نسبت به کاربرد آن بسیار ارزان است.

 

  • پارلوکس ۳۸۵ پاور لایت
پارلوکس ۳۸۵ پاور لایت
پارلوکس ۳۸۵ پاور لایت

 

یکی از برندهای تولید کننده انواع سشوارهای حرفه­ای در سراسر دنیا پاور لوکس می­باشد. قدرت موتور در این سشوار ۲۱۵۰ وات می­باشد. اما بر خلاف این قدرت فوق­العاده، اندازه و سایز این سشوار بسیار کوچک می­باشد. این مدل در ۹ رنگ متنوع به بازار عرضه شده است و میتوانید به دلیل کم جا بودن از آن به عنوان سشوار مسافرتی استفادهکنید .

 

  • جی اچ دی مدل “آاورا”

 

جی اچ دی مدل "آاورا"
جی اچ دی مدل “آاورا”

 

طراح این سشوار تمام سلیقه خود را در عرضه طرحی بی نظیر خرج کرده است. کیفیت این سشوار بسیار بالا بوده و از طرفی نازل این سشوار به گونه­ای طراحی شده است که به شما این امکان را میدهد تا به راحتی با آن در منار برس برای حالت دادن موهایتان استفاده کنید. با خرید این سشوار نه­تنها در پول خود صرفه­جویی کرده­اید بلکه وسیله­ای خریده­اید که سالها برای شما کار خواهد کرد.

 

 

  • رمینگتون مدل ” یونیک درای ۲۲۰۰”

 

رمینگ تون مدل " یونیک درای ۲۲۰۰"
رمینگ تون مدل ” یونیک درای ۲۲۰۰”

 

در این سشوار از تکنولوزی یونیزاسین استفاده شده است که باعث می­شود که مو در هنگام خشک شدن، آسیب کمتری ببیند. در بسته بندی این سشوار یک سری حالت دهنده بود برای حالت دادن و موج دار کردن مو قرار داده شده است.

 

  • نیکی کلارک مدل “دایاموند شاین پرو”

 

نیکی کلارک مدل "دایاموند شاین پرو"
نیکی کلارک مدل “دایاموند شاین پرو”

 

سشوار موتور سنگین که طراحی آن نسبت به سایر سشوارهایی که در اینجا معرفی کردیم، سنتی تر است. رنگ سفید و طلایی آن بسیار زیبا است که اگر بر روی میز آرایشی قرار گیرد باعث جلوه بخشیدن به ان می­شود. در بسته بندی این سشوار یک سَری قرار داده شده است که  مخصوص براق کردن موها است.

 

  • تی تری مدل “فِدِر وِیت لوکس ۲ آی”

 

تی تری مدل "فِدِر وِیت لوکس ۲ آی"
تی تری مدل “فِدِر وِیت لوکس ۲ آی”

 

تعبیه ۲۰۰۰ دور سیم پیچ برای خشک کردن مو در هرسشواری، کمی غیرعادی و عجیب است. اما در این سشوار داستان متفاوت است. در این شسوار از تکنولوژی یونیزه استفاده شده است. یعنی زمان کمتربا بازدهی بالا. و این یعنی آسیب کمتر مو. این سشوار بسیار کم صدا بوده و از طرفی به همراه این سشوار یک برس سرامیکی  برای حالت دادن بهتر مو قرار داده شده است.

 

  • براون مدل” سنسو دارایر”

 

براون مدل" سنسو دارایر"
براون مدل” سنسو دارایر”

 

این سشوار کوچک و سبک بوده و دارای سه سَری برای حالت دادن مو می­باشد. در این سشوار ۱۰ حالت برای تنظیم درجه حرارت در نظر گرفته شده است. در سایر مدل­های معرفی شده در این بخش، حداکثر سه حالت برای تنظیم درجه حرارت در نظر گرفته شده است.

 

 

۹- اَندرو بارتون مدل “رادیانت درای”

 

۹- اَندرو بارتون مدل "رادیانت درای"
۹- اَندرو بارتون مدل “رادیانت درای”

 

اگر می­­خواهید از این سشوار برای مصرف روزانه استفاده کنید باید بگویم بهترین انتخاب است. این سشوار دارای گارانتی ۵ ساله است. این سشوار یک سَری دارد که در آن از روغن آرگان استفاده شده. این سَری برای صاف کردن و براق کردن مو بسیار مناسب است.

 

تونی اَند گای مدل ” سالن پروفشنال کامپکت”

 

تونی اَند گای مدل " سالن پروفشنال کامپکت"
تونی اَند گای مدل ” سالن پروفشنال کامپکت”

 

این سشوار واقعا بی نقص است. اولا که رنگ این سشوار مشکی مات است که با دیدن ان به یاد “بَت من” می­افتیم. این سشوار بسیار سبک بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. این دستگاه دارای سیم ۳ متری بوده و از طرفی ۵ سال گارانتی دارد . یعنی چیزی ماورای تصور.

 

۱۱- سروتی مدل” اولترا لایت ۴۲۰۰”

 

۱۱- سروتی مدل" اولترا لایت ۴۲۰۰"
۱۱- سروتی مدل” اولترا لایت ۴۲۰۰”

 

زمان کم برای خشک کردن مو، با موتور پر قدرت ۲۵۰۰ وات! و این همان چیزی است که که این سشوار را یکی از پر قدرت­ترین­ها در بین سشوارهایی که معرفی کردیم، میکند. البته به دلیل قدرت بالا و حرارت بالای این سشوار استفاده از آن برای کودکان توصیه نمی­شود. فقط می­توان گفت این سشوار یک رباط پر قدرت خشک کننده مو است.

در بین مدلهای معرفی شده، مدل “فِدِروِیت لوکسی ۲ آی” به دلیل قدرت فراوان و تاثیر آن پیشنها  خوبی به نظر می رسد اما اگر می­خواهید هزینه زیادی صرف نکنید و در عین حال یک سشوار پر قدرت و مناسب بخریدف پیشنهاد ما به شما مدل “فریز آف گات تو بلو” از برند لی استندفورد می­باشد.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا