آرایشی و زیبایی

۵ نکته مهم در انتخاب سایه چشم

انتخاب یک سایه چشم خوب می تواند تاثیر بسیار خوبی در آرایش شما داشته باشد . همین امر طرز انتخاب صحیح سایه چشم را دو چندان می کند. در این مطلب از ارشاکو با ما همراه باشید تا با ۵ نکته مهم درباره انتخاب سایه چشم آشنا شویم …

۱ – بدون تست خرید نکنید.

 

به یاد داشته باشید که فروشگاه های لوازم آرایشی بایستی حتما بخشی برای تست لوازم آرایشی داشته باشند . فروشگاه هایی که دارای قسمت تستر نیستند یا شما را به هر نحوی از تست محصولات شان منع می کنند ، کاری جز اجحاف در حق شما نمی کنند. پس خیلی راحت می توانید از چنین فروشگاه هایی که ارزشی برای حق طبیعی شما قائل نیستند خرید نکنید .

 

۲ –  سایه های گران قیمت بخرید

 

شاید بگویید چه فرقی می کند ، چه گران قیمت و چه ارزان ، هر دو رنگ دلخواه ما را به دست می دهند . این دید کاملا اشتباه است. سایه های گران قیمت نمی توانند بی دلیل گران شده باشند. پس سایه های ارزان را به سایه های گران قیمت ترجیح ندهید . سایه های گران که معمولا پودری نیز هستند ، رنگدانه های با کیفیت تری دارند و از دوام بیشتری برخوردارند.

 

۳ – به رنگ چشم هایتان توجه کنید

 

بهتر است در حین خرید سایه چشم به این نکته توجه داشته باشید که ، رنگ سایه بایستی با رنگ چشم هایتان تضاد ملایمی داشته باشد . هیچ وقت سایه ای را که هم رنگ چشمان تان می باشد را خریداری نفرمایید.

 

 

eyeshadow
۵ نکته مهم د ر انتخاب سایه چشم

 

۴ –  به رنگ پوست تان توجه کنید

 

حتما د رانتخاب سایه چشم به این دو نکته مهم توجه داشته باشید : اول حالت چشم ها و دوم رنگ پوست تان می باشد . این دو مورد از موارد مهم در انتخاب سایه چشم به شمار می رود.

 

۵ –  به رنگ لباس هایتان توجه کنید

 

بهتر است در هنگام خرید سایه چشم به رنگ لباس هایتان نیز توجه کنید ، هماهنگی سایه چشم با لباس هایتان می تواند  بسیار زیبا باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا