سشوار

معرفی ۵ سشوار از برند بابلیس

استفاده صحیح و درست از سشوار برای خشک کردن موها و جلوگیری از سردی سر امری ضروری است که باید به آن توجه نمود.در این میان انتخاب نادرست و خرید سشوار عجولانه میتواند سلامت پوست و موی سر شما را تحت الشعاع قرار دهد.پس طبیعتا متناسب با خواسته ها و شرایط خود باید بهترین گزینه را انتخاب کنید.در این مقاله همراه ما باشید تا با ۵ مدل از سشوارهای برند محبوب بابلیس بیشتر آشنا شویم.

 

سشوار بابلیس مدل Babyliss 6615E

این سشوار یک وسیله حرفه ای دارای بدنه سرامیک و با قدرت ۲۳۰۰ وات میباشد.سرعت باد این مدل ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت و ولتاژ مصرفی آن ۲۲۰ و ۲۴۰ ولت میباشد. سشوار بابلیس مدل Babyliss 6615E دارای موتور AC و ۲٫۷ متر سیم و حلقه آویختن میاشد.این مدل توانایی تولید باد سرد و گرم را دارد.دارای ۳ درجه تنظیم حرارت و ۲ درجه برای تنظیم سرعت و فناوری تولید یون میباشد. سشوار بابلیس مدل Babyliss 6615E  میتواند گزینه مناسبی برای مصارف حرفه ای باشد.

 

 

 

سشوار مسافرتی بابلیس BaByliss BAB5510E

این سشوار با قدرت ۱۲۰۰ وات و موتور AC و توان مناسب برای مصارف مسافرتی و مشابه گزینه مناسبی است.این مدل دارای دو سری مجزا و طول سیم ۱٫۸ متر میباشد که میتوانید برای حجم دادن موها یا متمرکز کردن باد از آنها استفاده کنید.این مدل توانایی تولید باد گرم در دو حالت را دارد که میتوانید برای خشک کردن عادی یا سریع موها از آن استفاده کنید. طراحی مناسب و زیبا و بدنه سرامیکی سشوار مسافرتی بابلیس BaByliss BAB5510E آن را کارآمدتر و محبوبتر ساخته است.

 

 

 

سشوار بابلیس مدل BaByliss 6670E

این مدل با قدرت ۲۲۰۰ وات و موتور پرقدرت  AC گزینه ای مناسب برای مصارف خانگی است.بدنه به صورت خوش دست و کاملا ارگونومیک و سیم به طول ۲٫۵ متر طراحی شده است که استفاده را راحتتر و قدرت مانور و حرکت گسترده تر میکند.سشوار بابلیس مدل BaByliss 6670E بر روی دسته دارای کلیدهای کنترل سرعت و باد سرد و گرم و دو قدرت موتور معمولی و توربو میباشد که میتوانید متناسب با نوع مو و کاربری آن را تنظیم کنید.همچنین این مدل دارای سه سری قابل تعویض و فناوری تولید یون منفی نیز میباشد که با حذف الکتریسیته ساکن از موها استفاده از سشوار را آسانتر میکند.

 

 

 

سشوار بابلیس مدل Babyliss 5250E

این مدل علاوه بر مصارف خانگی به دلیل تاشو بودن و حجم کم میتواند در مسافرت ها هم کاربرد زیادی داشته باشد.در این مدل المنت از جنس سرامیک بوده و دستگاه ۳ درجه تنظیم کننده سرعت دارد.همچنین این مدل قابلیت تولید باد سرد و انطباق با دو جریان ۱۲۰ ولت و ۲۳۰ ولت را نیز دارا میباشد که به ویژگی های خوب آن برای انتخاب در مصارف مسافرتی و فضاهای کم جا یا خانگی می افزاید.طول سیم ۱٫۸ متر و سرعت باد این مدل ۵۰ کیلومتر بر ساعت میباشد.

 

 

 

سشوار چرخشی بابلیس مدل Babyliss 2736SDE

این مدل علاوه بر خشک کردن با قابلیت چرخش و فرم دادن به موها یک گزینه مناسب برای مواقعی است که نیاز دارید به جز خشک کردن نیز موهای خود را حالت دار کنید.سری های حالت دهنده از جنس سرامیک است که حرارت به خوبی در تمام سطح آنها پخش میشود.سشوار چرخشی بابلیس مدل Babyliss 2736SDE بر روی بدنه خود ۲ کلید تنظیم سرعت و ۲ کلید تنظیم دما و همچنین فناوری تولید یون منفی نیز میباشد که به درخشندگی و حالت گرفتن موهای شما کمک میکند.

 

 

 

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/معرفی-۵-سشوار-از-برند-بابلیس/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا