معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

۹ عطر برتر مخصوص کودکان

بر اساس یکی از محققان بازاریابی و فروش، ارزش تجارت جهانی عطر در سال ۲۰۰۸ حدود ۲۴بیلیون دلار بوده است و به نظر می­رسد اکنون زمانی است که همین پیشرفت و سودآوری در صنعت عطر مخصوص کودکان آغاز شود. البته برندهایی مثل”باربِری” بولگاری” و “انیک گوتال” فعالیت خود را رد یان زمینه شروع کرده اند. معمولا عطری که برای بچه­ ها ساخته می­شود با نام “آبی برای کودکان” شناخته می­شود. یعنیeau de enfant””

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا ۱۰ عطر برتر کودکان را به شما معرفی کنیم.

  • “اَمبِرِت ۹”

۲

 

Buy-Now-button

 

این عطر یکی از پرطرفدارتیرن عطرهای مخصوص کودکان در سراسر دنیا است. در این عطر از دانه­ های عنبر که تنها منبع طبیعی برای تولید رایحه مشک ، استفاده شده است. در این عطر از ترکیب مرکبات، نت­های میوه­ای به کار رفته است.

  • “موستی ادو دی سون موستلا

 

۳

 

Buy-Now-button

 

عطری با رایحه­ های ملایم و لطیف و گل که برای استفاده کودکان و نوزادان مفید است. در این عطر از نت­ های میوه ه­ای ملایم مثل پرتقال و ماندارین، نت­ های گل مثل زنبق وحشی، یاس و فرزیا استفاده شده است. نت­های میوه ه­ای بکار رفته در این عطر به روش تقطیر درست شده است. این عطر دارای ترکیباتی است که به حفظ رطوبت و آبرسانی پوست کمک می­کند.

  • “باربِری بِیبی تاچ”

۴

Buy-Now-button

این عطر محصول برند “باربِری” است که برای کودکان ساخته شده است. در این عطر، ترکیبات ملایم بدون الکل بکار رفته است. نت­های بکار رفته در رایحه این عطر شامل ماندارین، پرتقال، ژله ریواس، گل شاه پسند وحشی، نعناع، یاس، شکوفه پرتقال،، زنبق وحشی، گل سیکلمه و موس شیر و وانیل ، می­ باشند. رایحه این عطر به گونه ه­ای طراحی شده است که هم مادران لذت ببرند و هم کودکانشان. رایحه این عطر القا کننده حس گرمای عشق و از خودگذشتگی مادران وکودکان است. در این عطر از نت­های بابونه و برخی از گیاهان معطر استفاده شده است. در این عطر از ترکیب ترنج، پرتقال استفاده شده است که برای استفاده در طول روز و مواقع غیر رسمی کاربرد دارد.

  • عطر کودک بولگاری پتیتس ات مامانز

۵

 

Buy-Now-button

 

  • “تایسنبون تارتین ات چاکلت” محصول تارتین ات چاکلت

 

۶

 

Buy-Now-button

رایحه بکار رفته در این عطر شامل عسل، زنبق وحشی، یاس، پرتقال تلخ و لیموی سیسیلی است.

  • “بیبی توس “

 

۷

 

Buy-Now-button

رایحه ابتدایی این عطر جذاب و فوق­العاده شامل ماندارین، شکوفه ­های پرتقال، ترنج است که در کنار نت­هایی مثل سیب، هلو و رز رایحه­ای خاص به این عطر بخشیده است.

  • “لاو چیک بِی­بی کوکو اند مومو”

 

 

۸

 

Buy-Now-button

این عطر هم برای دختران طراحی شده و هم برای پسران. افراد معروفی مانند “مَدونا”،” گواِن ایستِفانی” “آنجلینا جولی” و… از این عطر برای فرزندانشان استفاده کرده­اند. عطر مخصوص دختران شامل نت­های ماندارین بنفش، ترنج ایتالیاییف زنبق دریایی، فرزیا زرد، آناناس جزیره و رز است.عطر پسرانه نیز شامل نت­های ماندارین، پرتقالف گریپ­فروت بنفش، ملون، توت­فرنگی وحشی و توت سیاه است. هر دو عطر از نظر سازگاری پوستی، آلرژی و حساسیت در آزمایشگاه آزمایش و امتحان شده­اند.

  • “ماری پاوسه”

 

 

۹

 

Buy-Now-button

این عطر در دو نوع آبی و صورتی در بازار موجود است که محصول کشور فرانسه است.

  • “جانسونز بِی­بی کلونی”

 

۱۰

 

Buy-Now-button

نکته جالبی که در خصوص این عطر وجود دارد برند تولید کننده این عطر است. اصولا کسی از برند “جانسون” انتظار تولید عطر برای کودکان را ندارد. اما باید بگویم که رایحه این عطر بسیار ملایم و لطیف است و در آن از ترکیب گلف مرکبات، برگ مرکبات استفاده شده است که به آن شخصیتی تمیز و سرحال بخشیده اند. این عطر مخصوص کودکان و فاقد الکل  ساخته شده است و از نظر ضد بروز حساسییت و مشکلات پوستی در آزمایشگاه مورد آزمایش قرار کرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا