گوناگون

چند روش ساده برای گرفتن یک سلفی خوب

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : عکس سلفی”Selfie” یا “عکس از خود” که به “عکاسی پرتره از خود” نیز معروف است،معمولاً توسط دوربین عکاسی یا دوربین موبایل توسط خود شخص گرفته می‌شود که این روزها تب آن به همه سرایت کرده است. اما گرفتن عکس سلفی با رعایت چند قانون ساده خیلی بهتر به نظر خواهد رسید . امروز قصد داریم شما را با این نکات ساده و کاربردی آشنا سازیم . در ادامه این مطلب همراه ما باشید …

 

انتخاب زاویه دید 

بهترین زاویه دید را انتخاب نمایید . زاویه های مختلف صورت تان را امتحان کرده و بهترین زاویه دید را انتخاب نمایید .  اگر کمی سرتان را به سمت چپ یا راست بچرخانید، عکس از حالت تخت بیرون می آید.حتی می توانید کمی دوربین را بالاتر از سرتان نگه دارید تا چشم هایتان برزگ تر و بینی تان کوچک تر نشان دهد.

 

گاهی خود واقعی تان باشید

شما همیشه عکس هایی از خودتان، همان شکلی که دیگران شما را می بینند، منتشر می کنید، اما خوب است گاهی از چهره بدون آرایش خود، مثلا زمانی که از خواب بیدار می شوید، عکس بگیرید تا دیگران هم با «چهره واقعی» شما آشنا شوند.

 

پاهای تان را سوژه قرار دهید
اگر می خواهید کفش های جدیدتان را به دیگران نشان دهید، دوربین را به سمت پاهایتان بچرخانید. کادر را طوری تنظیم کنید که انتهای دوربین روی ران هایتان قرار گیرد

 

عکس های سلفی, حالات رایج سلفی ها

بهترین سلفی ها در پس زمینه ای زیبا گرفته می شوند.

 

مدل های رایج را امتحان کنید

حتما تا به حال برخی از مدل های رایج سلفی را با دیدن عکس های دیگران شناخته اید . شما هم می توانید از آن مدل ها الگو برداری کنید اما در گذاشتن تگ هایتان کمی دقت کنید.

توجه به نور 

نور در عکس های سلفی همانند نور در عکس برداری ها مهم می باشد . از گرفتن سلفی در مکان های تاریک یا زیر نور فلورسنت خودداری کنید و به جای آن به پنجره نزدیک شوید.دقت کنید که منبع نور مقابل صورتتان باشد. تا حد امکان از فلش زدن بپرهیزید.

 

با دوربین پشتی گوشی سلفی بگیرید 

دوربین های پشتی گوشی با کیفیت تر از دوربین های جلویی می باشند. چرخاندن دوربین به پشت و گرفتن یک عکس با کیفیت به گزینه ندیدن خود به هنگا گرفتن عکس سلفی میارزد .

 

عکس هایتان را ادیت کنید 

کمی خلاقیت به خرج دهید و قبل از آپلود عکس، آن را ادیت کنید. مثلا قسمتی از پس زمینه را بردارید، اندازه و رنگ آن را تغییر دهید، قابی مناسب برایش پیدا کنید و شکل های مختلف را به آن اضافه کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا